ingen som har bilder eller någon film eller nått från guldfirandet som någon känner att den vil dela med sig av? Och då inte bilderna och magazinet live på FBK:s hemsida utan annat matrial?
Ambroo: Jag njuuuuuuuuuuuuuuuter fortfarande och det härliga att de storsvulstiga VF:arna har blivit oerhört timida förutom de som buade ut min yngste pöjk i skolan. Med ett guldleende på läpparna svarade han att buandet måste vara ett silverjubel :-)
Sibbe: Fan vad skoj! Är det officiellt med 2 hela år alltså, eller är det 1+1?
Absolut och jag kan garantera att han kommer att växa i kostymen ännu mer tills nästa säsong. Får han bara förtroendet och får spela sin hockey med speed och finess så finns det inga gränser för hur bra han kan bli! Det är inte för inte han var en större talang än vad Zäta var hos oss under ungdomsåren...
Hehe, klart pojken ska få supa sig redlös, har festat en och annan gång med den gossen :-)
Haha de kan ja tänka mig. Tror knappast han kommer ihåg speciellt mycket från torghyllningen! Men han har varit duktig sen han kommit hit och är nu också klar för två år till i Färjestad....
SM guld är dock SM guld och jag tycker han förtjänade varenda droppe =)
Grattis till SM-guldet!! Det var ni väl värda. Å det som supportrarna i Karlstad gjorde för Ledin igår tyckte jag var otroligt bra gjort av er. Hade jag varit där så hade jag också laggt till han.
Sibbe: underbart när Mattsson leder hela folksamlingen i allsång "Kåbergs flickvän heter Per Ledin" högst sjöng Jesper själv, underbar ramsa. Får tacka goa gubbar för den, den kommer sjungas fler gånger.
Solen sken som vanligt och det är en rätt skön tradition att samlas på torget såhär i vårsolen.
Vilken lycka, en härlig känsla som bara pirrar vidare. Detta kallar jag bonus som heter duga. Tack och grattis Färjestad för hopp, förtvivlan och sen ren å skär lycka.