Redigerad kommentar
Zappaholic: Tyvärr har Rickard fel kön för att spela i ett Damlag. Men med honom i vårt nya damlag hade de nog spöat skiten ur dina rätt så usla favoriter:)
Mattias det är 17 år sedan 1997 och vi har tagit flera guld sedan dess. Lär av en av dina andra favoriter VF supportrars klassiska paroll att man skall aldrig hata bara älska
Glädjande är att vi nu får ett damlag i föreningen dock på bekostnad att en anrik förening läggs ned
Sedan är frågan vad som är värst att få stryk med 4-0 i matcher av SAIK, Läjkers eller VF
Godnatt trots alla motgångar och all hjälp som motståndarna har fått har vårt usla lag nått semifinal vilket måste vara en av de största övraskningarna i ES historia.
Nu laddar vi om fast jag är grymt nöjd med att vi lyckats slå ut Jäfleiterna vars supportrar skrikit högt om våld, blod och älgaktiviteter mot vårt kära FBK
Schaaataan, som den oerhört initerade skribenten Sven Savage i Lule benämner våra kommande motståndare, har vi inte en suck emot.
Så håll tummarna att Lule eller LHC klara av sina motståndare så vi får ett "enklare" motstånd i semi dock hjälper det inte då Schaaataan kommer vinna i slutänden
Redigerad kommentar
Svanru: Då får du nog öppna dina ögon riktigt f ö är du nog den största medgångssupportern jag vet blä!
Grattis till vinsten!
eltifoso: Jag tror det blir oerhört tufft
Detta talar emot oss
1. Fanatisk publik som skriker efter blod
2. Domarna att de viker ner sig
3. Vår ojämnhet
4. Att vi står och sover i början, många mål mot oss i första minuten.
Detta är för oss
1. Vi gillar älgar
eltifoso:Nu Jocke går vi ut och raggar lite älgar och bjuder upp dem till dans till tonerna av Sven-Ingvars.
Trots den hysteriska turstarten har det hänt allt för många gånger iår att de har tappat det nu var det bara milimeter ifrån.
Nästa match blir tuffare får hoppas att det blir hyfst rent spel då det finns en överhängande risk att de skickar in några betydelselösa med uppgift att skada.
eltifoso:Härligt att vi gjort tre riktiga turmål, haft domaren med oss och sist inte minst publiken är fullt upptagna med hm älgar.
Jag tror att det blir oerhört tufft i tredje
eltifoso:Det har börjat bra.
De vuxna du refererar till är nog inte så vuxna förmodligen okyssta och med svendommen kvar.
Connoly ryktas till Leksand som ersättare till jacke, hur är han som spelare?