1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

SHL · 19584 inlägg · 1110 ämnen

Nyförvärv?

405723 · » Till forumet

Sv: Nyförvärv?
Sibbe: Det börjar likna nött :-)

Guinness:

Ja det kan man lugnt säga. Nordström, Jönsson och Arvedsson är alla i den absoluta världstoppen när det gäller att döda utvisningar. Men "Arved" har ju en del färdigheter till om man säger så. Hoppas bara han klarar sig från ytterligare skador...

Magnus Arvedsson är klar för två år framåt...har vi sveriges två bästa boxplay uppställningar nu då? Låter onekligen så...

Svanru: Jo LLAs Arena fyrkantig som en låda är en fröjd för ögat :)

MoK: Kan fårstå det när man kommer till scandinavium inte möe att titta på däremot LLA är en juvel bland alla byggnader i landet.

Frasse: Helt klart e det så :) Spanar hellre på annat :)

MoK:
Har man gått dit för att ttita på byggnaden då är man antingen helt fel ute eller också har man lustiga intressen ;)

Stigsson: Håller med dej fullständigt, sällan man är i en ishall för att beundra bygget :)

MoK: Hellre ett bra lag i en risig hall än ett risigt lag i ett skrytbygge!

Joinzzon: Jepps blir säkerligen något sådant även för oss fast i en något modernare islada :) Enligt MIF supportrarna som var där i kavlserien var det bland det sunkigaste dom sett :)

MoK:
Oj då .... Rögle fansen var upp där för några år sedan o bodde i stugor. Nära centrum !?! o isladan.

Joinzzon: HEhe viss skillnad kan man säga. Skall bli intressant att dra till Mora och kolla hockey och se hur det går för dom. Vi har en lördags match där så det blir en hel helg i Mora för oss Frölundiater :)

MoK:
Sorry i Kåberg menade jag ju ;-)

Joinzzon: Jag skiter inte i Mora :)

Svanru:
Mora skiter väl i Mora. Det gör alla ...

Kåberg låter spännande de jublar säkert i Mora :-)

TBSE: Kolla länken jag ger där kan du kolla upp nyförvärv + rykten och förluster..

Nyförvärv?
Någon som kan dra vilka som är klara för FBK och vilka som förlängt kontrakten?

405723 · »