Vill be om ursäkt för mitt inlägg igår. Skall inte upprepas. Menade såklart inte att prvocera men som sagt så vet ju ni alla här inne vad jag tycker om FBK!
Lycka till kommande säsong. Nu skall jag koncentrera mig på mitt Leksans istället.
mok: Instämmer. Frustration och vilja i all ära, men lite hjärna kan man väl ändå begära? Kåberg har tappat all min tidigare respekt under den här semifinalen, han är alldeles för förtjust i att dela ut armbågar. Frågan Holmqvist... och att försöka ge Stana en oprovocerad armbåge i nyllet är bara lågt.
Ledin däremot förtjänar respekt som spelare, även om han är korkad... ;)
bobbe: Jag såg ungefär en minut av matchen och lyckades se Kåbergs idiotiska, men ack så vanliga tilltag. Han och Ledin satsar allt som oftast på målvakterna. Fruktansvärt osportsligt.
Är det extrapris på motorsågar? AB Och Exp går på för högtryck. Rätt patetiskt men ändock lite underhållande att se hur utvecklingen kan ske. Från ostoppbar till losers. Inga problem att vända kappan här inte. Speciellt M Nyström är riktigt duktig på det.
Dragan 2k: Håller med M Nyström stinks men det är skönt att inte vara favoriter nästa år. En analys är om iofs spekulativ om det korrekta 3-0 målet i match 2 hade godkänts hade förmodligen semi slutat på ett annat sätt detta. Nu lyckades LHC vända och FBK mentalt var ett förlorat lag. Jag hävdar med envishet att lirarna i FBK generellt håller en betydligt högre klass än något lag i ES. Men vad hjälper det när de antingen mätta på framgång eller mentalt svagare.
mok: Japp=) Så måste man ju tolka alla domedagsskrifter om "förfallet" och det fria fallet för föreningen Färjestad. Känns som det blir en rejäl kamp för att få detta sjunkande skepp på rätsida igen.
tk75: Linköping hade en större hunger och mer hjärta. Tror inte hjärtat hos Färjestads krigare försvunnit från förra året. Möjligen bara att det åttonde guldet inte lockade mer än det första.
Vill be om ursäkt för mitt inlägg igår. Skall inte upprepas. Menade såklart inte att prvocera men som sagt så vet ju ni alla här inne vad jag tycker om FBK!
Lycka till kommande säsong. Nu skall jag koncentrera mig på mitt Leksans istället.
// Mattias!