Precis men dock inte alla spelare utan framförallt Bergkvist och Holm som hade sina idiotgrejer för sig. Jag hävdar dock fortfarande att det som Nordström gjorde på foppa är det fulaste jag sett på länge. Men jag kan ta kritik om Leksand. INga problem!
Jag tyckte holm stuyndtals visade sin spelskicklighet ibland men han slängde hanskarna nästan på en gång när det vart gruff framför mål eller på planen! Sådana spelare kan vi klara oss utan, Stefan Bergkvist och han var ju 2 spelare som vi hade som gjorde att Leksand målades opp som ett fult och vedhuggargäng, =)
mattias - 74: [i mitt tycke var han ingen kelgris för han slängde bara hanskarna och dummade sig, jag har ju inget val om han väljer Leksand för jag kan ju inte Avråda masken =)]
Insåg du det när säsongen var över, eller tyckte du som alla andra i hemmapubliken, att det var häftigt å tufft så fort holm slängde handskarna?
i mitt tycke var han ingen kelgris för han slängde bara hanskarna och dummade sig, jag har ju inget val om han väljer Leksand för jag kan ju inte Avråda masken =)
Rykten placerar Emil Kåberg i Leksand tillsammans med sin bardomskompis Tobbe Holm. Snälla Fbk se till att Kåberg stannar i Fbk och inte går till Leksand, han kan gå till vilken klubb som helst bara jag slipper betala pengar för att se karln =)