1150x200-64570.jpg

Färjestads BK

19005 inlägg · 1109 ämnen

Snälla FBK behåll Kåberg!!

« · 538108 Till forumet

Sv: Snälla FBK behåll Kåberg!!
mattias - 74: Vi har ju tagit hand om vedhuggningen nu, ingen risk att Leksand får den stämpeln igen!
Kommentera

mok:

Precis men dock inte alla spelare utan framförallt Bergkvist och Holm som hade sina idiotgrejer för sig. Jag hävdar dock fortfarande att det som Nordström gjorde på foppa är det fulaste jag sett på länge. Men jag kan ta kritik om Leksand. INga problem!
Kommentera

Dawidovski:

Jag tyckte holm stuyndtals visade sin spelskicklighet ibland men han slängde hanskarna nästan på en gång när det vart gruff framför mål eller på planen! Sådana spelare kan vi klara oss utan, Stefan Bergkvist och han var ju 2 spelare som vi hade som gjorde att Leksand målades opp som ett fult och vedhuggargäng, =)
Kommentera

mok: [Hur skulle du tackla det om Kåberg skulle spela i leksand då han är en av dom spelare du kritiserat mest _:)]

Det ska bli Mycket intressant att se hur mathias skulle hantera den situationen.
Kommentera

65selander: Jodå han minns man allt sen minns jag att det utövades en hel del skoggshuggning från Leksingarna senast dom var uppe i ES.
Kommentera

mattias - 74: [i mitt tycke var han ingen kelgris för han slängde bara hanskarna och dummade sig, jag har ju inget val om han väljer Leksand för jag kan ju inte Avråda masken =)]

Insåg du det när säsongen var över, eller tyckte du som alla andra i hemmapubliken, att det var häftigt å tufft så fort holm slängde handskarna?
Kommentera

mok:

Det är väl bara att acceptera detta men han kommer at göra många leksingar på läktarna missnöjda =(
Kommentera

65selander:

i mitt tycke var han ingen kelgris för han slängde bara hanskarna och dummade sig, jag har ju inget val om han väljer Leksand för jag kan ju inte Avråda masken =)
Kommentera

mok: Då duger ham väl, LIF hade ju för något år sedan en mindre begåvad kille med namnet Tobbe Holm och han var ju Leksands kelgris :-)
Kommentera

mattias - 74: Hur skulle du tackla det om Kåberg skulle spela i leksand då han är en av dom spelare du kritiserat mest _:)
Kommentera

Frisco:

INte en chans. Han skall inte få nöta sönder filten i utv båset i Leksand =)
Kommentera

mattias - 74: Hoppas Kåberg går till Leksand. Passar bra in i maslandet med sin frisyr;-)
Kommentera

Snälla FBK behåll Kåberg!!
Rykten placerar Emil Kåberg i Leksand tillsammans med sin bardomskompis Tobbe Holm. Snälla Fbk se till att Kåberg stannar i Fbk och inte går till Leksand, han kan gå till vilken klubb som helst bara jag slipper betala pengar för att se karln =)
Kommentera

« · 538108