Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
mattias - 74:
Med tanke på att Milan hade två jättelägen i första så kunde det slutat 2-1 till Milan, också.
mattias - 74: Matchen Spurs-United har väl egentligen dominerats av Spurs trots att United leder med 2-0 efter första halvlek.Spurs har missat massor med chanser o den största målsumparn av alla är Dawson som har haft tre kanonlägen att göra mål.Medans Rooney har haft två lägen o gjort två mål,det andra efter ett taffligt försvarspel av Spurs ytterback Lee.
Annars är det ju en bra match med högt tempo o för en gångsskull bra passningspel,ska bli intressant o se om Spurs är starka nog att komma tillbaka i matchen,eller om man viker ner sej nu.
scim: Jo det var ju föga överraskande att du skulle välja tre Citymål:-)
Men jag kan garantera dej när säsongen avslutas o Skysports kör sina topplistor på snyggaste mål så kommer Cahills mål idag finnas på toppfem.
scim: Då tycker jag du på rak arm kan nämna tre mål som är snyggare.
Jag tycker ju knappast att kriteriet ska vara hur situationen är,utan det måste ju bedömmas för hur målgöraren prestation är, o i det här fallet så gör ju Cahill en otrolig prestation,som ska bedömmas därefter.....
scim: "Nåja, riktigt snyggt var det, men jag har lätt sett 20 mål i årets Premier League som varit snyggare."
Nu överdrev du lite va??nu har jag kanske inte sett alla mål i PL i år men det här måste absolut hamna på topp 5.Men en bra match var det jämfört med matchen efter Blackburn-Liverpool som var en sömning historia...
Projta: Sjukt jäkla mål Olof Mellbergs ersättare Gary Cahill gör för Aston Villa,2-1 till Villa.En cykel/karatespark i bortre krysset,är nog det snyggaste mål jag sett i år!!
Sjukt snyggt!!!
För alla fotbollsälskare så kan jag varmt rekomendera ett hett derby som börjar nu på Canal plus,nämligen titeln om bäst i Birmingham,matchen mellan Aston Villa o Birmingham.
Blir nog en tuff match som vanligt då poängen för båda lagen är livsviktiga i kampen om överlevnad i Premier Leauge.I Aston Villa är fortfarande Olof Mellberg skadad.
Paddan: Ett gammalt klassiskt gäng. Huserar inte de långt nere i systemet numera ?
Ett gäng QPR-supportrar har f.ö ett publag vid namn Accrington Stanley Bowles. =)
Stanley Bowles för den som till äventyrs inte vet det är en gammal QPR-legend.
mattias - 74: Ja, alltså när jag försökte vara mer sanningsenlig i mina svar så ville Liverpool supporta mig, men när jag ljög så dammråttorna flydde så var det bara Accrington Stanley som ville supporta mig.
Hmm, Accrington Stanley it is...