sylf:
Det kallas väl målchansutvisning, rött kort och straff är överdrivet nåt det grövsta men jag tror reglerna är så där..
sylf:
Skaplig billig straff Arsenal fick också, knappast utvisning heller.
Projta:
Nej jag tror Arsenal kan vinna , det är 2 lag som spelar en grym forboll och Gunners är erkänt starka på Emirates.. 2 - 0 ??
scim:
Lite typiskt att en spelare som är i sitt livs form skadar sig.. ett bekant fenomen.
T T:
Tror faktikst United kan få det svårt mot tyskarna. Att börja borta är dock en fördel för dom. Arsenal - Barcelona är kvartsfinalens höjdare tycker jag
Vilket antiklimax för de franska lagen att bli lottade mot varann. Tråkigt.
Projta: Ja, det är fri lottning i kvarten.
Redigerad kommentar
Bissett19:
Jag säger Bayern, Arsenal Inter och Lyon, bara för att gå emot dig litegrann :-)
Lyon - Bordeaux
Bayern Munchen - Manchester United
Arsenal - Barcelona
Inter - CSKA
T T:
Helt otroligt att Real är utslaget, nu såg inte jag matchen men med tanke på vilka enorma summor som klubben lagt ner på värvningar som benzema,, ronaldo och kaka m.fl så vill jag påstå att detta är ett stort fiasko. Skulle dom dessutom missa ligan så är fiaskot ännu större. Satt och kollade på Uniteds match igår och måste säga att tyvärr det dom ruskigt stabila ut. Nån som vet när kvartsfinalerna lottas?
Redigerad kommentar
LL:
Bendtner fick lite upprättelse igår efter målsumparna mot Burnley.
Berka: Det kändes som Barcelona är mer än nöjda med kryss på bortaplan. Nu väntar, troligtvis, en relativt enkel retur hemma på Camp Nou.
Poffa:
HAHA förstod att du skulle hugga. Vi möter unirea på torsdag i Europa legue, det skall bli kul
Wayne Gresky:
Milan - United. Inter - Chelsea Dessa 2 är väl mest intressanta mest ovissa.
Beckham på OT igen.
sylf:
Lottning klockan 13 för oss som är med på fotbollens bakgård :-)