mattias - 74: Och ikväll, fy fan vad imponerande Giggs är, går till jobbet dag efter dag i 20 år och är lika bra som nånsin om nästan inte bättre, så klok! Men Chelski kan vända i andra. Nån gång måste ju Torres vakna. Frågan är om det blir i Chelsea eller nästa klubb....
Fast United ser säkra ut! Blir nog semi mot tyskarna för dom.
Måste säga att jag är mäkta imponerad över Uniteds lagmoral. Vinner utan att spela på topp. Rooney är i form och Van der Saar gör några svettiga räddningar... Tror United kan ta hem hela skiten även om Barcelona är favoriter hos mig..
Greven: Edit mig själv. Tydligen är det förutbestämt enligt Expressen att Barca-Real möts redan i semi om nu inte Sjaktar skräller förstås. OK, ett engelsk lag i final dårå ;-)
Trots att jag ALLTID håller på engelska lag i CL kan detta blir intressant. Förmodligen blir det ett tyskt, 2 spanska och ett engelskt (givet) lag i semi. Ponera att Real och Barca hamnar i varsin semi och tar sig till final. Snacka om hat- och prestigefinal. En match att minnas.
PÅ den engelska fronten har tyvärr Spurs bränt sina skepp för denna gång, inte mycket att säga om. Chelski-United lär bli hett ikväll. Gissar på kryss och att United avgör hemma.
66Hagberg: Bara att erkänna, Barca är äckligt bra. Eftersom Arsenal försöker spela lite typ samma fotboll som katalanerna, lite Barca light, blir den individuella skickligheten avgörande och där är Barca oerhörda. Tror faktiskt att Man U passar Barca sämre om man nu tänker på de engelska lagen.
Flamini borde haft rött direkt för den där vansinniga tacklingen. Gattuso då? Människan måste fan va hjärndöd. Avstängning resten av säsongen cuper och ligaspel torde vara det enda rätta.
Jösses. Proppskåpet gick helt hos Gatusso,han visade en grym inställning under matchen.Men när han började bråka med Spursledarna under matchen,sen skallade Joe Jordan efter matchen så gick han långt över gränsen. Spurs hade bra koll på matchen.
Ja Gunners mot Barcelona är omgångens riktiga höjdare. 2 målglada lag.
Nu vill jag att Liverpool lottas mot Poznan eller Prag eller Young Boys... Sevilla och Lille vill jag inte ha.. Orkar inte byta tråd för det där inlägget :-)
mattias - 74: När spelet i playoff inleds i mötet Man City-Real Madrid dominerar hemmalaget den första matchen (förutom antalet skott på mål). Med 10 minuter kvar "ser man ut" att ha allting under kontroll tack vare Erling Haalands ... | #Läs mer ·
Fast United ser säkra ut! Blir nog semi mot tyskarna för dom.