T T:
Bayern Munchen - Barcelona
Dortmund - Real Madrid
Lagen i fet stil spelar final. ;)
Steenm:
Grattis. Du har precis givit Kränkta Vita Män ett användarnamn.
sylf: Det är ju det som är grejen - har inte en aning! Fick inte någon förklaring, bara en avstängning som sträcker sig över hela slutspelet (kul!!!!). Det jag KAN tänka mig är när jag röt till mot den där nya killen som älskar att starta nya trådstarter med varje inlägg han gör. Sagt till honom förr utan resultat. Men några "upprepade personangrepp", som det stod som enda notering, har jag knappast gjort. Sjukt löjligt detta.
Tror minsann att dessa nya moderatorer fått någon slags hybris över sina nya uppgifter.
mattias - 74: Tror på Dortmund, PSG, Real Madrid och Bayern München vidare till semi. Tyskarna känns trots Malagas fina säsong lite hetare, medan Real och Bayern ska vara knappa favoriter i sina kvartar. Barcelona har börjat vackla lite på sistone och hittar Paris Saint-Germain sitt toppregister kan de störa. Tror på en stor skräll här.
För övrigt får jag väl hålla till i denna håla i en månad då jag helt ologiskt och patetiskt nog blivit avstängd från Brynäsforumet. Första gången på 8 år. Helt otroligt, och helt utan förklaring. Rena rama jävla diktatorfasoner här på HS.
Redigerad kommentar
Peja:
Hoppas innerligen på en final mellan Barcelona och Dortmund, 2 lag som spelar sjukt rolig fotboll.
Berka:
HAHA Vilken idiot.
Avdelning Manchester United gör aldrig fel ;)
Berka:
Även om det inte är med avsikt är det fortfarande farligt spel så jag tycker det där kortet är solklart, självklart kommer Ferguson säga att dom blev bortdömda .
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
renen:
Jag tror och hoppas på att ronaldo o co pulvriserar United. Tippat 3 och 4 - 1 till Real , tror det blir åka av från första början.
Redigerad kommentar
renen:
Jag hoppas att Dortmund går riktigt långt i turneringen, dom har spelat den absolut finaste fotbollen under gruppspelet.
renen:
Skapligt tunga matcher vi har framför oss vi som älskar fotboll
Poffa:
Sitter och ser på City - Dortmund och kan nästan svära på att Dortmund minst når Semifinal. Vilken offensiv rolig fotboll dom spelar. Bara för att jag just skriver detta så får city en livlina i form av en straff och 1 - 1, inte det minsta rättvist.
Dortmund har i princip nästan spelat ut City. HART har räddat city från bedrövelse.
Poffa:
Jag var mest ironisk, självklart är det inte riggat men på de senare åren har ju united fått på förhand den enklaste gruppen. Ta det inte så allvarligt ;)
Själv kanske jag får åka på Råsunda och se Liverpool om jag har tur ;)
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag håller på Arsenal men jag kan nog tycka att det faktiskt är de 2 bästa lagen Bayern och real !
Det man kan enas om iaf är att tysk fotboll är stekhet