El Maco:
Fotbollsdomare sparkades ihjäl av ungdomar.
Fy fan vilka vidriga människor, Hoppas dom hängs ut i Holland.
Jag kollade in New Yorktidningarna för att läsa baseballnyheter om NY Mets Pitcher RA Dickey som fick pris för bäste pitcher i ligan igår. Och så toppas listan med mest lästa nyheterna med Zlatans spark. Coolt! Enda gången jag sett Daily News toppa med svenskt tidigare är när vi vann OS-guldet med Henke i målet. Då fick han framsidan.
Gurra88:
Vem har sågat Zlatan? Att han är medias gullegris och får spaltmeter efter spaltmeter bara han rör en fotboll är väl ingen nyhet men om jag går till mig själv så kan jag säga att jag har " ALDRIG ! hatat Zlatan, jag har däremot tyckt att han varit kaxig dryg , överskattad och saknat ödmjukhet, igår såg man lite av det sistnämnda i intervjun vilket gläder mig. Han är en fantastisk Fotbollspelare men ingen jävla GUD.
Redigerad kommentar
Vore intressant med ett nytt utlåtande från pajasen Mårts.. Kanske borde gnälla lite över att sistaplatsen i Karjala Cup inte ger lika mycket uppståndelse som det magiska vi varit med om ikväll.
Det bittra är att man inte såg matchen på plats. Är väldigt glad att jag lever under Zlatans karriär Heeelt magiskt.
Daily Mirror:
"
Well spank me with a cactus and call me Sandy
That. Was. Phenomenal.
Joe Hart comes out of his box to head away a long, bouncing ball but gets more altitude than distance on it, but still there seems no danger as Zlatan Ibrahimovic has his back to goal, some 35-40 yards from goal.
But there is.
The PSG forward gets up to perform some sort of obscene flying bicycle kick that soars over Hart's head and bounces over the line to secure the win for Sweden.
Words won't do this justice. I'll find you a video.
Monstrous"