mattias - 74: Att England har så svårt jämt kanske beror på att det är mer utlännängiar än Engelsmän i klubblagena. Skulle resten ab öarna vägra skicka spelare så dog PL.
Et tu Brute: Vad snackar du för skit? Allsvenskan är ju skitbra, titta bara hur bra förra årets mästare går nu i europa.
Fast galan har nog inte fattat hur bra fotbollen i Sverige är, jag menar var Andreas Isaksson som varit både bänkad och skadad nominerad till årets målvakt då vi exempelvis här i Timrå har en kille som höll nollan sju matcher i rad i korpens division 3? Pajasvarning.
Årets fotbollsgalefrischa ventilerade om nya kategorier av fotbollspriser.
Årets Träben och Årets Snedsparkare hade varit klockrent. Tänk vad spännande när 70-80% av samtliga allsvenska spelare är nominerade till samma pris. Eller när det till tittarnas förtjusning vevas incidenter från samtliga matcher i årets allsvenska.
mangan: Vad begär du utav TV4. Kör detta på en lördag istället så sändningarna kan starta runt 1800. Hittills så håller jag med dig att det är värdelöst.
scim: Ja, när det gäller promillen håller han inga nollor precis.. Annars tycker jag att det är skandal att inte all priser delas ut i direktsändning. Magnus Uggla och The Ark får ursäkta, men det är ju fotbollen som ska hyllas. En av de sämsta fotbollsgalorna hittills.
Frisco: Vilken av TV 4:as fotbollsgalor menar du? Och vilken är den vanliga av dem?
Skojar bara..
Jag tycker att nomineringarna och vinnarna känns lite tveksamma i en del fall. Isaksson - skadad eller på bänken över halva året. Varför i h-e är han ens nominerad när vi har en allsvensk målvakt som höll nollan i hälften av sina spelade matcher, tex?
mattias - 74: Kommer ihåg när Brage var i Allsvenskan senast, i början på 90 talet. Har för mig dom fick stryk med 7-1 eller 7-0 i premiären. Var det mot Malmö?
Skulle vara kul om dom kommer tillbaka, till superettan till att börja med.
Sådärja, då hade man bokat resa, hotell och biljett till England-Estland på Wembley om lite mer än två veckor. Ska bli kul att se England på hemmaplan och kul att se nya Wembley, vad jag förstår ska den vara riktigt bra. Tyvärr besökte jag aldrig det gamla Wembley, lite synd att ha bommat en så klassisk arena.
"verkligen. kanske borde målvakten få nåt slags Fair Play pris för hans fina gest."
Målvakten?? Nu förstår jag inte hur du menar...
Det var ju hela lagets beslut INNAN matchen, eller menar du målvakten som gjorde målet kanske? Han blev ju vidtalad innan matchen att han skulle få promenera in med bollen, så det var ju inte direkt hans förtjänst heller...
Kan Sebastian Larsson vara ett namn för Landslaget?
Han gör ju allt som oftast bra i från sig i Birmingham tydligen och med tanke på vi har på kvalitetsspelare på högerkanten i Alexandersson och Micke Nilsson så kanske det inte är lönt =)
scim och Rytter: Alla har olika syn på vad olika ord innebär och alla har/vill inte analysera vad som gjort att vissa saker är som de är. En människa vill gärna inte analysera saker kring sådant som kan rubba värderingar.
Faktum är att förutom att han skadat en del spelare så är han den spelare i United som jag hade gett min högra hand för att ha honom i Liverpool i sin prime
Otroligt bra ledare och sir alex lär ha ... | #Läs mer ·
(ser förresten att Norge har tappat till Turkiet också, ännu mer helvetes jävla...)