Fotboll

16701 inlägg · 42 ämnen

EM-kval

« · 1275002 Till forumet

Sv: EM-kval
mattias - 74: Säker 1-0 vinst Ola pytsar.
Kommentera

Bissett19:

Lite märkligt att Marcus Berg inte är med då dom sa på Nyheterna i morse att han skulle starta på en kant. Själv tror jag på en komfortabel 3 - 0 seger. Ikväll lär Zlatan hitta rätt.
Kommentera

Bekräftad startelva inför Ungern ikväll.

1 Andreas Isaksson - 2 Mikael Lustig, 3 Olof Mellberg, 4 Daniel Majstorovic, 5 Behrang Safari -
8 Anders Svensson, 16 Pontus Wernbloom -
11 Johan Elmander, 6 Ola Toivonen, 19 Emir Bajrami -
10 Zlatan Ibrahimovic.

Kim petad igen,Wernblom tar hans plats,tror hamrén är lite orolig för Zoltan Gera och vill att Wernblom plockar bort honom.

Tips. 2-0
Kommentera

Läste rubrik i Expressen att Erik Hamrén äntligen slipper Rosenberg.

Man blev ju ganska glad faktiskt. Det har ingen förbundskapten lyckats med hittills.
Kommentera

Poffa:

Underskatta inte Finland. Dom var nära en VM biljett men normalt sett skall Holland och Sverige slåss om plats 1 - 2. Finland är min outsider till att skrälla i gruppen.

Kommentera

Grupp H kan bli en rysare. Även (k)ö-lagen kommer att ta en del poäng där.
Kommentera

T T: Spelar Sverige på den nivå de kan så är minst andraplatsen gjuten. Ja, vi skulle kunna skaka om Holland till och med. Finland kommer nog bli trea men de kommer vara 4-5 poäng efter Sverige.
Kommentera

Baxters Finland gör framsteg. Jag tror att de kommer att vara med i striden länge här.
Kommentera

Poffa: Han är ju en riktig Ungernkiller.
Kommentera

man måste vara nöjd med den gruppen med tanke på hur de andra ser ut. känns som att andraplatsen är vikt åt oss, med chans på första tom.
Kommentera

Bissett19: Ungern igen, undra om Zlatan kommer slå världsrekord den här gången också?
Kommentera

Kommentera

Poffa:

Den gruppen känns helt okej..
Kommentera

Frisco: Det blev Holland. Spännande. Holland hemma på Råsunda, jag SKA HA biljett.
Kommentera

Frisco:

Portugal.
Kommentera

Bissett19: Sverige - Finland - Ungern - Moldavien - San Marino och ett till. Vilket vill du ha?
Kommentera

Bissett19: England, Skottland, Wales vore trevligt.
Kommentera

Frisco:

Låt oss slippa Spanien.
Kommentera

T T: Dags för lottning nu på TV4.
Kommentera

EM-kval
Lottning i dag.
Kommentera

« · 1275002