Modoante: Berka: Ja det vore ännu roligare om San Marino gjorde 1-0 på övertid och vann matchen.
Aaa de hade varit de bästa, då hade niva suttit å gråtit i studion, kvällstidningarna som tycker att sverige är bäst i världen hade satt i halsen och vi hade sluppit se sveriges springa runt och lalla i EM
Härlig seger och skönt att det lossnade för Z. Men Finland? Hallå. Måste varit en av de sämsta nationer jag sett spela fotboll men kanske undantag för San Marino.
sylf: Jag tycker det är roligt att det alltid står märkliga saker i tidningar dagen efter... Kan verkligen safari ha sagt "bytet var fel,jag känner mig uthängd å att allt var mitt fel" typ!??! Han är profisionell fotbollspelare av hög klass, han hade fruktansvärda problem med kuyt ute på kanten, de är något han själv måste ha märkt så då är väl ett spelsystembyte el. spelarbyte helt riktigt av hamren, att sedan safari kastar inkastet till hollands 2-0 har nog ingen betydelse då han till 99% hade blivit utbytt ändå!
Rip Kirby: prova att skaffa ägare som istället för att investera bara pumpar ut pengar ur föreningen och sen undrar du över varför ingenting fungerar!?? Glory Glory Man United!!!
Men du kanske har en bättre förklaring?