sylf:
Nu hänger jag inte med? Vill du att torres eventuellt skall få sänka oss i en final ^^ =)
T T:
Semifinalerna
Chelsea - Tottenham / Bolton
Liverpool - Everton/ Sunderland
Redigerad kommentar
Hahl Bundy:
Alex Ferguson sa att " Jag kan betala 10 miljoner pund bara för Adams vänsterfot " undrar om han fortfarande tycker det ;)
renen:
Helt rätt, sett över 90 minuter var x rättvist. Liverpool hade mer boll men Cardiffs försvarsspel var ruskigt bra.
Detta är början på nåt stort inom LFC , fler titlar kommer. Var så säkra, kanske redan FA cupen denna säsong.
Blizzard: Skojar du? även om det bara var den lilla cupen, så är den här titeln viktig inför framtiden.
Självförtrondet i föreningen höjs efter de senaste åren i misär.
Hahl Bundy: Ja inte har Liverpool sett ut som något topplag direkt. Helusla. den här 0-0 aspirationen på hemmaplan man verkar spela efter oavsett motstånd är bara löjlig.
Inget breddspel, inga inlägg, inget djupledsspel, inga instick. Jag vet inte hur man ens tänker vinna någon match över huvud taget.
Det påminner om att man försöker knuffa på någon i sådan där sumobrottardräkt.
Dream Team:
Dom som gnäller på att ex Gerrard filmar borde se hur Bale beter sig på Emirates... Äckligt att britter mer och mer börjar filma... JAg skäms.
Dream Team:
3 självmål av Brighton där det senaste var skitsnyggt :)
Dream Team:
Kvitteringen var ju rätt ok. Bra tryck i skottet. Nu är det full fart framåt.
Hence:
Vinnaren mellan Liverpool - Brighton möter Stoke i nästa omgång. Lilla Stevenage fick omspel mot Tottenham alldeles nyss.
Redigerad kommentar
Jag följer matchen via webben och det är således engelska kommentatorer. Hela Anfield, med betoning på hela, buar ut Patrice Evra varje gång han nuddar bollen:
"-It's always nice to recieve some friendly cheers"... :)
Bissett_19:
Självklart så går Sverige och England vidare det räknar jag med.
Redigerad kommentar