Pinaceae: Har aldrig lockats av själva idén faktiskt. Så jag vet inte.
Detaljen för den som inte såg sändningen inför nån match, jag minns inte vilken, så kommer då Nannskog in i studion med en erbarmligt risig och egenplockad knippe prästkragar. Direkt när han tar fram blommorna får han frågan av programledare André Pops vilken sorts blommor det är. Efter flera sekunders betänketid (oerhört konstigt bara det) drar Nannskog till med tussilago. ;-)
puffe: Nå, det är väl bara Portugal som fått gult för filmning. Dock dök mbappe i samma stil och kom undan kort, hoppas domaren som varnade Leao får döma fler matcher.
mattias - 74: Jag vill på inga sätt sänka Slovakien, man vann ju´matchen helt rättvist, men kunde någon se röken av Belgiens offensiva kraft? Kevin De Bruyne såg duktigt trött ut. Hade väl nåt bra passningsförsök, men där måste ju kraven vara höga. Börjar åldern 33 år ta ut sin rätt?
Jag känner att det är på sin tydliga plats med en tipstävling nu under EM-festen som nu bara är en knapp vecka bort. Jag kan ta på mig att vara den som räknar ihop alla poäng. Man skulle kunna ha det såhär:
- Tippa rätt vinnare, tvåa respektive trea i hela EM. Rätt tips ger 5 poäng. - Tippa hur alla grupper slutar där 3 poäng delas ut för varje rätt tips. - Tippa resultaten i alla matcher. Rätt resultat ger 2 poäng. - Samma sak i slutspelet - tippa resultaten i alla matcher - rätt resultat ger 3 poäng.
Detaljen för den som inte såg sändningen inför nån match, jag minns inte vilken, så kommer då Nannskog in i studion med en erbarmligt risig och egenplockad knippe prästkragar. Direkt när han tar fram blommorna får han frågan av programledare André Pops vilken sorts blommor det är. Efter flera sekunders betänketid (oerhört konstigt bara det) drar Nannskog till med tussilago. ;-)