Poffa: När det gäller Zlatan får man inte tömma sig på versaler och utropstecken. Det kan komma mer. :)
Simon Bank i dag:
Real Madrid kommer med Ronaldo, Kakà, med Sergio Ramos och Iker Casillas, med självaste Raúl på bänken. Vi vrider och vänder på de där namnen, tittar på uppställningen, skakar på huvudet och säger till varandra:
– Inte illa. Man kan inte vara helt säker på att de inte snor en poäng.
Jag har aldrig sett en sådan här match förut.
Det har inte ni gjort heller.
Gusten:
Han tvivlar nog en del på sig själv ändå om han har gjort rätt val i livet ändå på vissa saker. KENT, Brynäs. m.m ja du förstår :-)
LL:
Tycker bisset förklarade det ungefär som jag ser på det så det är godkänt :-)
Frella:
Nu vill man ju se att målskyttet lossnat i landslaget också men det är ju inte direkt iniesta och messi som förser honom med passningar i landslaget .
Wayne Gresky:
Man har ändå Bojan och Henry också som inte är några lingonlirare, dock är messi tillsammans med Zlatan deras viktigaste målgörare men Iniesta och Xavi är 2 ledare i laget som kliver fram och tar sitt ansvar också om dom du nämner går sönder. barca vann matcher förra säsongen utan en del nyckelspelare. Skulle bilja säga att Barcelona är det mest kompletta laget som nånsin spelat under hela 1990 - 2000 talet
Poffa:
Måste säga att jag är fruktansvärt imponerad av Zlatans säsongsinledning. Trodde ärligt talat inte på det här men nu spelar han ju i ett lag som kryllar av världsstjärnor, så nu blir det ju per automatik enklare att gör mål när du har bra spelare runt omkring dig till skillnad från i landslaget. Skulle bli förvånad om Real kan utmana på allvar när Barcelona spelar så här.