Poffa:
Solkart rött? Jag kan sträcka mig till att det är en varning på sin höjd, men direkt rött är väldigt hårt i en match där korten inte alls har varit aktuella särskilt många gånger. Jag har sett situationen massvis med gånger och jag hävdar ändå att det är mer en panikrensing än en tackling. Sådan där tuffa situationer ser man ofta. Hade Spearing träffat spelaren direkt och inte bollen hade det inte varit nåt snack om saken. Jag brukar som sagt aldrig skylla en förlust på domaren men den där utvisningen är pinsam.
mattias - 74: Solklart rött. Han träffar bollen men kommer sedan med sträckt ben, dobbarna före och träffar med full kraft.
scim:
Jag brukar inte skylla på domaren men utvisningen blev matchavgörande igår då Liverpool hade ett massivt tryck innan utvisningen kom. Det är ju inte en tackling. Han är först in i situationen och rensar bollen. Dembele kommer in tvåa i situationen och riskerar skada.
Helt sinnessjukt felaktigt om du frågar mig.
Trist att Suarez eventuellt kommer stängas av för att han har pekat finger åt Fulham fansen. Fan att han inte kan hålla sig i skinnet..
renen:
Vågar man gissa på att Liverpool överklagar utvisningen till FA? Pinsamt är bara förnamnet. Jag är övertygad om att Liverpool vunnit om inte utvisningen kommer. Det är inte ens gult kort på det där. Det är en klockren rensning på bollen som träffar Fulhan spelare i eftrhand. Vad fan lider Engelska domare av? ADHD?
sylf: Så jäkla tråkigt när en människa måste gå bort i så unga år.
R.I.P
renen:
Gary Speed död
R.I.P.
Avdelning sköna segrar ikväll mot Chelsea. Matchen var väl ingen höjdare men Erik Niva Twittrade ;)
" Are you happy on the bench? Has Terry shagged your wife?"
Liverpools fans har lite humor om Fernando Torres när han värmde upp nedanför Liverpools supportrar.
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Poffa:
Säger så här då? Spearing glidtacklar iväg bollen, när bollen lämnat Spearing kommer Dempsey in och gör illa sig på Spearing. Skall det vara rött tycker du?