Hahl Bundy:
Han är relativt ung och väldigt dyr om du frågar mig, jag tror Carroll säljs nu , tyvärr, han visade i slutet av förra säsongen att han är på rätt väg.
foppa78:
Har lite koll på den här killen men inte så mycket, nån som kan uppdatera mig.
foppa78:
Aproopå Spurs, ytterligare en prövning för AVB.
Skulle inte bli förvånad om han får sparken inom ett halvår.
Måste bara posta den här som jag fick se på en Facebookgrupp... Sjukt snygg...Dock är det för mytcket i min smak men snygg så in i helvete var den. Snacka om Hardcore Fan.
mattias - 74: Isåfall tycker jag väl mer synd om personer som har samma problem som Barton men inte fått en gyllene chans att göra något vettigt av sitt liv. Han har ju dessutom bränt chans efter chans och inte visat några tecken på bättring.
Greven:
Kan ju vara så men samtidigt vet man ju hur Barton är också, han har ju nån form av bokstavskombination. Kanske började han käfta? Jag tror och hoppas att nån får ordning på honom till slut, han är ju en hyfsad fotbollsspelare och jag tycker faktiskt lite synd om honom.
mattias - 74: Var väl några som kände igen honom och började käfta alternativt skulle ta honom...... Min spekulation!
Skapade han då själv rubriker??
Dream Team:
En personlig favorit genom åren med sitt slit, bara att önska honom lycka till.
" Dirk Kuyt wherever you may be, you smoke weed in your home country, it could be worse, you could be a manc, begging your sister for a wank."
YNWA
Dream Team:
Intervju med nya managern i Liverpool.
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dgflgfZkPVEDream Team: Se han i Chelsea? Aldrig nånsin får det hända.
Avskyr klubben.....
mattias - 74: Det vore ju rätt tragiskt om Zlatan hamnade i pisslaget av alla pisslag som går att finna. Annars hade det varit intressant att se hur han skulle passa in i ett helt annat sätt att spela fotboll. Men, helst i en annan klubb då.
renen:
Eden Hazard har bestämt sig för Chelsea enligt hans Twitter så då är det väl bara att gratulera Chelsea till en sjukt bra värvning, är jävligt glad att inte City fick honom faktiskt.
sylf:
Det kände jag inte till. Respekt för det som sagt.
Frågan är om nån klubb kan få ordning på hans idiotier?
renen:
ja det är skrämmande att han inte blivit bättre. Men sedan är han ju från Liverpool också ;)
scim:
12 matcher samt 75 000 pund i böter blev domen för Barton.
Redigerad kommentar
renen:
Villas Boas nära Liverpool. Iaf enligt en del portugisiska medier. Vet inte vad jag skall tycka. Om han nu kommer så skriv bara ett korttidskontrakt och inga långa 5 års kontrakt.
renen:
Jag tror detta är det bästa för klubben just nu. Pep känns långsökt men är såklart också bra.
Peja:
Han har nämnts som efterträdare i en del Liverpolforum. Guardiola känns som en jävligt intressant tränare, frågan är hur det är med hans Engelska? Carragher kanske kan lära honom Scousedialekt?
www.youtube.com/watch?v=7Tkt-q0TYZ0Redigerad kommentar
sylf:
Tycker många hakar upp sig på ålder. Liverpool behöver en ledare som är taktisk och erfaren och jag gråter inte om Benitez kommer tillbaks, som jag skrivit förut har han inte förespråkat den bästa fotbollen alltid kanske men han har ändå bevisat att han kan vinna CL med ett på papperet mindra bra lag. Han är en taktiker uti fingerspetsarna. Jag vill absolut inte se MArtin Oneil som många vårlar efter.
Peja:
Jag är skeptisk till hur han skall lyckas i Pool. Han lyckades inget vidare i Chelsea och med tanke på att Liverpool trots allt har ambitioner att vara topp 4 så är han nog inte rätt man för jobbet. Jag ser hellre Benitez igen trots att han inte förespråkar den roligaste fotbollen alla gånger , Undrar hur Ian Rush eller John Barnes skulle klara sig som manager.?
Greven:
Capello i Liverpool vore något. Carroll skulle inte ens våga försöka sätta sin fot på en Pub ;)
Redigerad kommentar
LL:
Får hoppas på att den nya tränaren " läs benitez " gör lika storartad succe som sist han var här. Känner på mig att det blir rafa. Kanske inte han förespråkar den bästa Fotbollen men med Suarez / Carrol samt en hel Lucas så kan det bli bra tror jag. Man är väl optimist ;)
Redigerad kommentar
Dream Team: Cupvinnarcupen har inte funnits på över tio år. Liverpool kommer att spela i Europa League i egenskap av vinnare av Carling Cup.
Om Chelsea vinner Champions League så går de, enligt UEFA, direkt till gruppspelet tillsammans med Arsenal, ManU och ManC och Tottenham spelar Europa League. Förlorar Chelsea finalen kvalar Tottenham till CL och Chelsea spelar Europa League i egenskap av vinnare av FA-cupen.
Det är också så om jag har lyckats hålla reda på alla om och eventuellt och kanske på så sätt att om Chelsea vinner finalen så får Everton en plats i Europa League. Detta eftersom Chelseas plats som de fick via FA-cupen då ska gå till förlorande lag i finalen, men då Liverpool redan är kvalificerade via Carling Cup-segern så går platsen till det högst placerade ligalag som inte är kvalificerade minst för Europa League.
Hahl Bundy:
Skönt med en påskrift, hoppas han får lägga allt gammalt groll bakom sig nu och koncentrera sig på att få spela fotboll, kanske den viktigaste påskriften den här säsongen. Agger är tydligen värd runt 35 miljoner pund om man skall tro City. Sjuka summor för en mittback.