Fotboll

16693 inlägg · 42 ämnen

Premier League

« · 1510386 · » Till forumet

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Skönt med en påskrift, hoppas han får lägga allt gammalt groll bakom sig nu och koncentrera sig på att få spela fotboll, kanske den viktigaste påskriften den här säsongen. Agger är tydligen värd runt 35 miljoner pund om man skall tro City. Sjuka summor för en mittback.

Kommentera

Hahl Bundy:

Han är relativt ung och väldigt dyr om du frågar mig, jag tror Carroll säljs nu , tyvärr, han visade i slutet av förra säsongen att han är på rätt väg.

Kommentera

mattias - 74: Ha ha. Har ingen aning men det är inte Silva klass el Zlatans. Fråga Birro. :)
Kommentera

Hahl Bundy:

VA? ;)

Kommentera

mattias - 74: Han gillar killar. :)
Kommentera

foppa78:

Har lite koll på den här killen men inte så mycket, nån som kan uppdatera mig.

Kommentera

foppa78:

Aproopå Spurs, ytterligare en prövning för AVB.

Skulle inte bli förvånad om han får sparken inom ett halvår.

Kommentera

Måste bara posta den här som jag fick se på en Facebookgrupp... Sjukt snygg...Dock är det för mytcket i min smak men snygg så in i helvete var den. Snacka om Hardcore Fan.

Kommentera

mattias - 74: Go GO GO Tottenham:-)
Kommentera

scim:

Öppningsmatcherna i PL kommande säsong..

Kommentera

mattias - 74: Isåfall tycker jag väl mer synd om personer som har samma problem som Barton men inte fått en gyllene chans att göra något vettigt av sitt liv. Han har ju dessutom bränt chans efter chans och inte visat några tecken på bättring.

Kommentera

Greven:

Kan ju vara så men samtidigt vet man ju hur Barton är också, han har ju nån form av  bokstavskombination. Kanske började han käfta? Jag tror och hoppas att nån får ordning på honom till slut, han är ju en hyfsad fotbollsspelare och jag tycker faktiskt lite synd om honom.

Kommentera

mattias - 74: Var väl några som kände igen honom och började käfta alternativt skulle ta honom...... Min spekulation!

Skapade han då själv rubriker??

Kommentera

Dream Team:

En personlig favorit genom åren med sitt slit, bara att önska honom lycka till.

" Dirk Kuyt wherever you may be, you smoke weed in your home country, it could be worse, you could be a manc, begging your sister for a wank."

YNWA

Kommentera

Dream Team:

Intervju med nya managern i Liverpool. 

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dgflgfZkPVE

Kommentera

Dream Team:

Officiellt att Brendan Rodgers är ny Liverpoolmanager.

Kommentera

Dream Team: Se han i Chelsea? Aldrig nånsin får det hända.

Avskyr klubben.....

Kommentera

mattias - 74: Det vore ju rätt tragiskt om Zlatan hamnade i pisslaget av alla pisslag som går att finna. Annars hade det varit intressant att se hur han skulle passa in i ett helt annat sätt att spela fotboll. Men, helst i en annan klubb då.

Kommentera

renen:

Eden Hazard har bestämt sig för Chelsea enligt hans Twitter så då är det väl bara att gratulera Chelsea till en sjukt bra värvning, är jävligt glad att inte City fick honom faktiskt.

Kommentera

sylf:  Ingen som reagerar på den bortskämda divan Tevez del i det hela? Barton må ha ett hetsigt humör som går över styr men han är inte ett stort filmande ego som Tevez är!
Kommentera

sylf:

Det kände jag inte till. Respekt för det som sagt.

Frågan är om nån klubb kan få ordning på hans idiotier?

Kommentera

renen: Det som ger Barton viss upprättelse är allt han gjort för Hillsboroughfamiljerna. Han har genom åren haft ett stort engagemang för upprättelse och rättvisa, heder till honom för det.
Kommentera

renen:

Aurelio klar för Gremio.

Kommentera

renen:

ja det är skrämmande att han inte blivit bättre. Men sedan är han ju från Liverpool också ;)

Kommentera

mattias - 74: Ja han är stabil! Vilket psykfall.
Kommentera

scim:

12 matcher samt 75 000 pund i böter blev domen för Barton.

Redigerad kommentar

Kommentera

renen:

Villas Boas nära Liverpool. Iaf enligt en del portugisiska medier. Vet inte vad jag skall tycka. Om han nu kommer så skriv bara ett korttidskontrakt och inga långa 5 års kontrakt.

Kommentera

renen:

Jag tror detta är det bästa för klubben just nu. Pep känns  långsökt men är såklart också bra.

Kommentera

mattias - 74:Hmm är han rätt man för Liverpool? ja varför inte behövs nog någon som inte haft så mycket med klubben att göra.
Kommentera

mattias - 74: Guardiola har ju sagt att han ska ta ett sabbatsår och bland annat nobbat extremt fina erbjudanden från Chelsea och Inter. Känns helt orealistiskt att han skulle ta över Liverpool...
Kommentera

Peja:

Han har nämnts som efterträdare i en del Liverpolforum. Guardiola känns som en jävligt intressant tränare, frågan är hur det är med hans Engelska? Carragher kanske kan lära honom Scousedialekt?

www.youtube.com/watch?v=7Tkt-q0TYZ0

Kommentera

Peja: Det där är en sanning med modifikation. ManC t.ex hade inga problem, men det kostade. Vad som krävs är en bra och realistisk satsning. Egentligen finns det kvalite i laget och rätt gubbe kan nog få ut mer än Kenny fick.
Kommentera

mattias - 74: Vilka vrålar efter O'Neill?!

Liverpool har haft svårt att attrahera spelare utan CL. För mig är en viktig egenskap hos den nya managern att denne kan attrahera toppspelare till klubben. Typ AVB och Benitez är nog klart dugliga på den fronten...

Redigerad kommentar

Kommentera

sylf:

Tycker många hakar upp sig på ålder. Liverpool behöver en ledare som är taktisk och erfaren och jag gråter inte om Benitez kommer tillbaks, som jag skrivit förut har han inte förespråkat den bästa fotbollen alltid kanske men han har ändå bevisat att han kan vinna CL med ett på papperet mindra bra lag. Han är en taktiker uti fingerspetsarna. Jag vill absolut inte se MArtin Oneil som många vårlar efter.

Kommentera

mattias - 74: Njaäe, har är ju inte direkt pur ung!!
Kommentera

sylf:

Capello?

Kommentera

Peja:Hoppas också på en typ AVB. Blir det Rafa igen vet jag inte vad jag gör!!
Kommentera

Grant Holt har lämnat in en transfer request. Wtf...
Kommentera

Peja:

Jag är skeptisk till hur han skall lyckas i Pool. Han lyckades inget vidare i Chelsea och med tanke på att Liverpool trots allt har ambitioner att vara topp 4 så är han nog inte rätt man för jobbet. Jag ser hellre Benitez igen trots att han inte förespråkar den roligaste fotbollen alla gånger , Undrar hur Ian Rush eller John Barnes skulle klara sig som manager.?

Kommentera

mattias - 74: Jag hoppas på AVB.
Kommentera

Greven:

Capello i Liverpool vore något. Carroll skulle inte ens våga försöka sätta sin fot på en Pub ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

LL:

Får hoppas på att den nya tränaren " läs benitez " gör lika storartad succe som sist han var här. Känner på mig att det blir rafa. Kanske inte han förespråkar den bästa Fotbollen men med Suarez / Carrol samt en hel Lucas så kan det bli bra tror jag. Man är väl optimist ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Dream Team: Cupvinnarcupen har inte funnits på över tio år. Liverpool kommer att spela i Europa League i egenskap av vinnare av Carling Cup.

Om Chelsea vinner Champions League så går de, enligt UEFA, direkt till gruppspelet tillsammans med Arsenal, ManU och ManC och Tottenham spelar Europa League. Förlorar Chelsea finalen kvalar Tottenham till CL och Chelsea spelar Europa League i egenskap av vinnare av FA-cupen.

Det är också så om jag har lyckats hålla reda på alla om och eventuellt och kanske på så sätt att om Chelsea vinner finalen så får Everton en plats i Europa League. Detta eftersom Chelseas plats som de fick via FA-cupen då ska gå till förlorande lag i finalen, men då Liverpool redan är kvalificerade via Carling Cup-segern så går platsen till det högst placerade ligalag som inte är kvalificerade minst för Europa League.

Kommentera

Dream Team: Förlorar Chelsea så tar Tottenham en CL plats har jag för mig. Vinner Chelsea så blir det inget eller om det var tvärtom. :)

Liverpool som 8:a får inte spela i Europa överhuvudtaget.
Kommentera

Hahl Bundy: Hur funkar det om Chelsea skulle vinna Champions League. Är dom som vinnare per automatik direktkvalificerade för nästa säsong? Och isåfall, Liverpool som "cuptvåa" nationellt, har man första tjing på spel i cupvinnarcupen? Eller vad heter alla jävla cuper numer. Europa league eller vad? :)

Det var bättre förr........
Kommentera

« · 1510386 · »