Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Premier League

« · 2725779 · » Till forumet


Sv: Premier League
DJ Hemp:

Herregud vad United är värdelösa med den truppen de har

Jag sätter en hundring på att Ten hag får gå innan omgång 10

YNWA
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Påminner starkt om när Giffarna tappade 2-0 till 2-3 mot Degerfors för ett par år sedan.
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Otroligt jobbigt mentalt såklart, Pickford gjorde en rejäl tavla förra matchen när Tottenham gjorde 2 - 0 och hemmafansen hånade honom resten av matchen, faktum är ju att han gjorde 3 kanonräddningar innan 2 - 0 målet kom, trist att en landslagsmålvakt skall få ta så mycket skit när övriga laget suger fett " ursäkta mitt ordval "

Pickford är enligt mig ohotad1a när det kommer till målvakter i Engelska landslaget

De 2 första räddningarna är av hög klass innan tavlan kommer vid 2 - 0

För övrigt var det häftigt att besöka Tottenhams nya arena, sjuk stämning

www.youtube.com/watch?v=csS6bhO6Rw4
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Att tappa en ledning med 2-0 på hemmaplan där Bournemouth gör sitt första mål i 87:e minuten det får inte hända för ett lag med den osäkra nivå Everton har. Hur bygger man självförtroende i det här läget?
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: De får iaf fräschaste arenan i Championship nästa år.
Kommentera

Sv: Premier League
puffe:

Everton torskar sin 3e raka match i PL trots en 2 - 0 ledning frågan är om inte det klassiska laget åker ur denna säsongen, såg dom live förra helgen mot Tottenham och det var sannerligen ingen bra insats och trots att jag håller på Liverpool så hoppas jag de klarar sig kvar men det ser inte alls bra ut

Stackars Sean Dyche som har ett gäng korpen spelare att jobba med.

Pickford undantaget

Har man Ashley Young som startspelare i PL 2024 är det verkligen illa

Målen kommer dessutom väldigt sent denna match
Kommentera

Sv: Premier League
JD: Ja, nu jävlar får vi snart se de finaste dräkterna i finrummet igen, tvärrandigt är så sjukt fint
Uppladdat:

450x300-qpr2_0.jpgqpr2_0.jpg

Kommentera

Sv: Premier League
puffe: Enkelt.
Kommentera

Sv: Premier League
JD: Men, blev ingen revansch :)
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Luton lär vilja ha revansch. QPR slog ut dem i ligacupen häromdan.
Kommentera

Sv: Premier League
JD:

Luton - QPR på Viaplay ikväll 21:00
Kommentera

Sv: Premier League
Nu är man på hemmaplan igen

Man fattar inte hur stor Fotbollen är i England när man är där, helt sjukt faktiskt

Nu siktar jag på att åka nästa säsong igen.

London är en helt fantastisk stad
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Är du i Pisa??? 😅
Kommentera

Sv: Premier League
JD:

Det får bli en annan gång 😆
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Glöm inte Loftus Road ;)
Kommentera

Sv: Premier League
dempa:

Absolut

Sett alla stora sevärdheter sånär som på ett par

Passade på att åka och fota lite vid stamford bridge och idag skall polaren besöka Tottenham shopen samt att vi skall åka och fota utanför Emirates

En fantastisk stad som jag kommer återvända till 🇬🇧⚽️

Bra hotell bra mat samt att turistbussarna var 5 stjärniga ❤️
Uppladdat:

450x300-img3740.jpegimg3740.jpeg

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: nöjd med matchen live och resan i sig?
Kommentera

Sv: Premier League
J F K: Blev precis 2-0. Spel mot ett mål större delen av andra halvlek. Svårt för Liverpool att komma igenom ett rätt köttigt Brentfordförsvar. Fram till nyss i alla fall.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Stabil seger 4-0, med bl.a två mål av Häng Min Son ;) Hur var upplevelsen av arenan?
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby: Ser Liverpool - Brentford. Måste säga att Brentfords målvakt Flekken varit spotless såhär långt
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby: 10 minuter senare, City i ledningen 3-1 och ordningen är återställd. Inte direkt förvånande.
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby: Ipswich tar ledningen borta mot Man City i den sjunde minuten. Nu lär inte detta räcka till något, men skitroligt när nykomlingar tar för sig!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Tottenham utan Harry Kane torde ju ha en vettig chans att bli ett lag nånstans mellan plats 5-8 i tabellen.
Kommentera

Sv: Premier League
Imorgon är det dags att bevittna Tottenham - Everton på plats.

Kommer bli kul att få åka till London, även om inte Liverpool spelar så är det mäktigt att se fotboll i England
Kommentera

Sv: Premier League
Rulltårtan : För egen del håller jag på Leeds. Där blir det mycket enklare att räkna rätt haha
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby: Man United 20 Li…..ol 19
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Chelsea borde såklart också granskas av FFA de värvade spelare för 7 miljarder för 2 säsonger och kom 12a i ligan. 😂

Enzo Fernandez är nog en av de sämre värvningar de senaste åren tillsammans med Anthony till united som kostade klubben 900 MKR 😜

Helt sjukt vad dåliga dom var den säsongen. Denna blir också ett mellanår

Skulle tippa på att de kommer hamna någonstans mellan 6 - 10

Finns ingen tydlig roll hur spelarna skall spela, man såg det i premiären mot City.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag glömde bort klubbens dominans under -70- och -80-talen, både nationellt och internationellt. Klubben delar väl totala antalet ligatitlar med Man U? Liverpool alltså, inte Chelsea :)
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Detta var pre-Klopp, så att säga. Före hans inträde var det ganska torrt på titlar. Man hatar ju spelare som sätter sig själva före laget - helt oavsett verksamhet (idrott eller något annat). Ett sånt beteende går fetbort! Då lär Sterlings chanser att lyckas med något inte vara särskilt stora. Och man tycker (bara nästan) lite synd om Chelsea som har honom på kontrakt ett tag till..
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Detta är väl ganska nära sanningen, man kan dra parralaller med Coutinho när han flyttade

Han var grym i Liverpool men gnällde sig bort då titlarna uteblev.

Skillnaden är att Coutinho gav 100 % innan han lämnade för Barca

Sterling vägrade träna och betedde sig som bebis
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag har för mig att Raheem Sterling var lovande under sin tid i Liverpool. Varför lämnade han? Men efter flytten till City har allt gått åt fel håll. Och platsar man inte ens i Chelsea är man nog riktigt rökt i PL.
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae:

Dynamosports heter sidan som vi har beställt biljetter från
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Vem fan vill det? :)
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae:

Jag vill inte se Mainz ;)
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Som jag sagt förut. Tyskland är undantaget, kolla in vad det kostar att se Mainz på samma webbplats. ;-)
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae:

Det är ju därför supportrar till storlagen i England och andra ligor köper paketresor där man får hyfsat bra platser på matchen med flyg och hotell när de åker över till ex England

Aston villa har vad jag vet ganska hyfsade priser på sina biljetter men på lördag kommer arsenal på besök så att man höjer priserna är inget konstigt då de vet att det blir fullsatt ändå, fotboll är tyvärr bara business nu, på 70 - 80 talet var det annorlunda men nu är det som sagt bara " strictly Business "
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

De har utökat utbudet nu!

Biljetterna är dina från så lite som 8 245 SEK styck!


olka.se/event/soccer/2024-12-21-tottenham-liverpool-fc/?eventPackage=ticket
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae:

Kan ta reda på det inom kort, det är min kompis som har allting inför resan, tror det går att få bra priser om man hittar rätt försäljningsställe

Jag är väldigt nöjd med priset
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae: SINNES sjuka priser!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Det var ett bra biljettpris, var skaffade ni dem?

Tottenham vs Liverpool kostar typ 12 000 kr på OLKA. Bara biljetterna...
Kommentera

Sv: Premier League
Pinaceae:

Biljetter, flyg och hotell 4695 :- lör - måndag

Bokade hotell och resa innan matchprogrammet var släppt för vi ville se vilka matcher vi skulle se, jag hade såklart hoppats att få se Liverpool i London men min kompis och jag kom överens om att se Tottenham - Everton på lördag, 4695 :- för allt

CP - West Ham också samtidigt samma dag samt Fulham - Leicester



1350 för biljetterna

Mittenetaget på långsidan på samma sida som avbytarbänken
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: snarare så att United berör betydligt mer!
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Vad fick ni ge för biljetterna?
Riktigt dyrt på OLKA.
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Liverpool berör ;)
Kommentera

Sv: Premier League
Rulltårtan :

Chelsea

Jösses vad usla dom är

Vet att det bara gått 1 omgång men man värvar spelare för miljarder år efter år och spelarna verkar inte veta sina roller

På lördag är jag i London och ser Tottenham - Everton

Håller oå Liverpool sedan 1982 men har alltid velat åka till London så nu är det dags

Polaren är dessutom Tottenham supporter så han blev såklart jätteglad 😃
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby: jag bedömer inte lagen, jag gillar dom bara inte!
Kommentera

Sv: Premier League
Rulltårtan : Om du inte har Liverpool som en utmanare till Man C så vet inte jag hur du bedömer lagen?
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: sorry! Tyvärr så vann ju Looserpool oxå:(
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja, precis som du säger, helt obegripligt. Ten Haag höjdes väl mer eller mindre till skyarna när han kom. Men han lyckades väl bara göra resultaten ännu sämre.
Kommentera

Sv: Premier League
Rip Kirby:

Premiär alldeles strax mellan United - Fulham, för mig är det obegripligt att united förlängde med ETH.

Men man hoppas de förlorar poäng i premiären nu så man kan sova gott i natt ;)
Kommentera

« · 2725779 · »