Bra match. Pinsam insats av oscar och hazzard som lägger sig i alla närkamper, fittor!
överlag en toppmatch där Arsenal bör ha vunnit då man är det klart bättre laget men petr chek står för flertalet monsteräddningar.
Detta är ur kul att arsenal som är så utdömt innan säsongen iochmed alla tapp på bra spelare , ändå spelar bättre och atraktivare fotboll än chelsea som värvat bra och ikväll är det klart starkare laget.
Berka: Synd att inte Arsenal fixade X. Jag som United fan ser gärna ett par Chelsea förluster snart, iaf att de tappar poäng :)
Vet inte vad man ska säga om City dock. De har inte börjat ligan bra och just nu 1-1 mot Fulham. Ingen lätt bortamatch men de behöver 3 poäng.
Bissett_19:
Trist och se, han borde lärt sig nu efter ett par år i England, märks också i vissa situationer under matcher där han också där han skulle haft straff eller frisparkar men att ryktet hunnit ifatt honom tyvärr. Straffen mot Norwich förra helgen är ett bra exempel då försvararen slår en armbåge på honom men domaren friar.
Bissett_19:
Bra skriver artikel av Liverpools redaktör Herner på svenska fans. Fler som tröttnat på han skådespelerier.
Man tycker ju att en så skicklig forward som suarez inte behöver hålla på med det här. Jag hoppas nästan man straffar honom i efterhand annars kommer detta eskalera tror jag tyvärr.
JD:
Suarez får så mycket skit för sina filmningar, men Bale filmade just till sig en straff igen i Landslaget mot Skottland, vart är spaltmetrarna och hatramsorna mot honom?
Berka:
Förvånad att United återigen får hjälp av domarna? Liverpool får ett mål bortdömt för offside som " inte är offside " medans united får ett mål godkänt där Chicharito är solklar offside när bollen slås. Chelsea får dessutom Torres felaktigt utvisad. Chelsea har anmält domaren till FA för att denne skulle använt otillåtet språkbruk till Chelseaspelarna.
United är så jävla äckliga!
Redigerad kommentar
Arsenal-Fulham, en otroligt viktig match om arsenal ska hänga på tåget eller tappa ännumera mark.
alexander kacaniklic spelar inte från start men det gör däremot wallcott i arsenal
Berka:
Man måste imponeras av United. Sjukt jävla bra lagmoral och dom vinner trots att de inte spelar bra alls. Trygghet och stabilitet i laget är nånting som är a och o. Jg tror tyvärr man får se dom vinna detta år också. Att ha ett sparkapital som Chicarito på bänken är nödvändigt. var har Liverpool? Shelvey och Henderson? Jag är bitter.
mattias - 74: Ja dom har en bänk som nog inget lag förutom kanske city kan mäta sig med, och tyvärr så är udt ett lag med ett grymt bra grundspel, dom vet att dom kan vinna bara dom följer spelplanen och de gör dom oftast.
Äntligen en seger och riktigt imponerande spel stundtals. Skönt att se Suarez står på benen i flera matcher i rad nu i flera situationer där han tidigare slängt sig och apat sig. Rodgers har nog tagit honom i örat.
Skönt att resten av resultaten gick våran väg. nu börjar klättringen ;)
mattias - 74: Ja hade han inte tagit de röda så hade nog tottenham slagit arsenal, om man ser till första kvarten iaf då tottham var riktigt vassa
renen:
Chelsea har sparkat Ancelotti, AVB och Di Matteo på kort tid. Man ersätter med Benitez.. Humor.
Dream Team:
Visade den för en Chelseasupporter, han sa " Kommer Downing skall jag börja hålla på Spurs " ;)
haha
Peja:
Han är engelsman och dom tenderar till att bli dyrare.
Redigerad kommentar
Berka:
United möter Chelsea imorgon i Fa Cupen , märkligt med de andra matcherna då dom "! inte " är med på tipset heller, kanske redan har spelats eller så är dom framflyttade?
Frisco:
Då har vi svaret där, skönt att inte nån match på tipset är inställd ;)
Redigerad kommentar
Metal Guru:
Ser ut som att Liverpoolspelaren är först med sin högerfot, vad tycker du? Kollar man noga flera gånger är det så jag upplever det, satsningen av Van persie är idiotisk dobbarna klart först.