Fotboll

16676 inlägg · 42 ämnen

Serie A

« · 640661 Till forumet

Sv: Serie A
Bissett19: ja där var man för säker
underskattning kanske?
Kommentera

Jesse P:Snacka om nonchalant!!
Kommentera

Jesse P: oj oj oj
thurams största misstag dom senaste 10 åren?
snacka om hjärnblockering
Kommentera

65selander: Blir nog en tuff match på Stadio Olympico. Men man slog roma för några veckor sedan.. Sen är inte Lazio så i form
Kommentera

65selander:Låter väl som ett troligt scenario!!
Kommentera

Då är det ca 60min kvar tills matchen mellan Lazios små nassar mot Juventus. Skall bli intressant att se matchen som förövrigt går på TV4+

Aftonbladet har försökt haussat upp den och Zlatan gör inget mål men är framspelare till Juventus båda mål. 2-1 till Juve

Kommentera

Bissett19: Hehe det kan man lungt säga att det var en bra match! bland av den bäst hittills får jag lov att säga..
Kommentera

Projta: Kanonmatch,matchens behållnig var när "galningen" Gattuso blev utbytt........snacka om att gå på nåt.........o inte är det chilipeppar:-)
Kommentera

mattias - 74: Vi får hoppas att du har fel =) .. men det var en riktigt bra match idag i Derby Della Milano!
Kommentera

Projta:

efter dagens resultat står det klart att det skiljer 10 på mellan 1:an juve och 2:an Inter och Fiorentina eftersom Milan förlorade milanoderbyt mot 3-2 så törs jag lova att Juve vinner även i år....

Grattis Zlatan....
Kommentera

JD: Hehe ja men det va knappast Tottis fel denna gång, men starffen som dom fick kan jag hålla med om att det var en riktigt filming!
Kommentera

Projta: ... och Totti blev utvisad för femtioelfte gången. Det är alltid nånting med Roma.
Kommentera

Projta: Själv satt jag och hoppades att Inter skulle lyckas vända. Jag är så anti mot filmningar så jag tyckte att de kunde få äta upp det.
Kommentera

Serie A
Vilken bra match det var idag på Canal + sport!
Härligt att Roma Vann, fast det var knappt
men skönt för alla Romanista efter de lilla fiaskot i Derby della capitale
som slutade 1-1 i söndags
Kommentera

« · 640661