Fotboll

16623 inlägg · 42 ämnen

Superettan

« · 1022687 Till forumet


Sv: Superettan
T T: Blir han första spelare från superettan att spela ett EM-slutspel? Detta borde ju också innebära att han gjort sitt i landslaget efter EM. För inte lär han bli petad innan.
Kommentera

Sv: Superettan
Allbäck klar för ÖIS.
Kommentera

Sv: Superettan
Det blev 1-1 i Stockholm och samma siffror blev det ikväll när Ljungskile tog emot AIK på Skarsjövallen. Wålemark kvitterade i slutminuten, kul att de klarade av att få med sig en poäng.

Lite fel tråd men vad fasen... Anders Frisk skall visst vara på gång igen, dock inte som domare utan sån däringa UEFA-kontrollant, eller vad det nu heter.
Hoppas länken fungerar....

Kommentera

Sv: Superettan
Då var matchen slut, delad poäng. Det skall Ljungskile vara nöjda med. För i andra halvleken var AIK det klart bästa laget.

Kommentera

Sv: Superettan
1-1 nu, efter självmål av Ljungskiles David Leinar.

Kommentera

Superettan
Jag sitter och kollar på matchen mellan AIK och Ljungskile, efter första halvleken så leder Ljungskile med 1-0 efter mål av David Leinar i den 44:e minuten. Ett suveränt snyggt mål.

Jag trodde att AIK skulle spela ut Ljungskile fullständigt men det har inte blivit så mycket av det i första. Det bär emot mig att säga/skriva det men Ljungskile spelar riktigt bra och de är grymt bra på fasta situationer.

Trots att jag inte håller på Ljungskile så hoppas jag att de klarar av att vinna mot AIK, det hade varit en höjdare.
Kommentera

« · 1022687