Fotboll

16623 inlägg · 42 ämnen

Superettan

« · 1174681 · » Till forumet


Sv: Superettan
Helt otroligt! Norrköping får ett friläge och Åtvidabergs målvakt gör en kanon räddning. Åtvidaberg kontrar och gör 2-2!!
Kommentera

Sv: Superettan
Random: Ja, omöjligt är det nog inte. Vid seger ikväll hemma mot Sirius går dock GIF upp på andra plats i tabellen. Håller man sig kvar där slipper man ju kvala sig upp.
Kommentera

Sv: Superettan
Dream Team: ja nu ær ju allt i giffarnas egna hænder så det blir ju att sætta sig vid tvn o skrika fram en seger =)
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen: Vore kul om dom gick upp igen
Kommentera

Sv: Superettan
Random: Öppna norrlandsfönstret igen, mycket viktigt för utvecklingen av fotbollen häruppe.
Kommentera

Sv: Superettan
Random: Ja det ska bli intressant o se hur dem spelar ikvæll det krævs ju en vinst nu så man visar att man på allvar vill upp igen..
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen:

Sirius saknar sin bästa spelare Segerström också så det talar för giffarna till 75 %. Skrällchans finns :)
Kommentera

Sv: Superettan
mattias - 74: 1-0 Sundsvall :)
Kommentera

Sv: Superettan
Random: med bud på fler mål ska tilläggas...
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen: Roligaste var när en Sirius back nickade i egna stolpen.
Kommentera

Sv: Superettan
Random: hehe ja det var fasen snyggt =) enda chansen för dem att göra mål ?=)
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen: Dem hade ju en i giffarnas stolpe efter nån minut också.

Men fan, det är för jävla tråkigt att titta på sån här fotboll, snäppet bättre än damfotboll men inte mer.
Kommentera

Sv: Superettan
Random: aziz... vilken jävla hjälte !!! =)..... 2-0.... nu ska vi fan upp =)
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen: Stanna kvar denna gången :)
Kommentera

Sv: Superettan
Random: ja jag hoppas fan dem gör det också.. .skulle vara kul o få en ny målvakt också... =).. tror det är nåt som behövs även om sundfors e bra,. .
Kommentera

Sv: Superettan
Random: Var och tittade på FV-Piteå i helgen, det är därför jag vill att fotbollen ska utvecklas häruppe :)
Kommentera

Sv: Superettan
superettan nytt.. åtvidaberg-assyriska 1-0 på övertid... fan.... skulle precis skriva 0-0 o fördel giffers.. fan fan fan...
Kommentera

Sv: Superettan
Nykteristen: Det var synd. Men roligt att Djurgården ligger sist nu.
Kommentera

Sv: Superettan
Random: Kanske blir Stockholmsderby nästa säsong DIF-HIF !
Kommentera

Sv: Superettan
Random: ja att djurgården ligger sist är riktigt skoj =)
Kommentera

Sv: Superettan
Vacker frispark av Skulason kvitterar till 1-1 mot Syrianska. Snart halvtid, match på TV4 Sport. Vore fint med 3p idag för bra huggläge på Åtvidaberg!
Kommentera

Sv: Superettan
Mike Skinner: Skapligt skön seger där!
Kommentera

Sv: Superettan
Hence:
Fy fan ja. 10-minutersvändning alltså, underbart att se!
Kommentera

Sv: Superettan

Om nu någon undgått att sportchefen i Giffarna Cain Dotson tagit bilen till en pizzeria efter att han tydligen smuttat på alkoholhaltiga drycker.

I artikeln som jag länkar till finns en hel del kommentarer kring hur klubben tänker och hur man sannolikt kommer att agera. Dotson kommer antagligen att få behålla jobbet.

Vad tycker ni andra kring det här?

Kommentera

Sv: Superettan
250kg kärlek:

Dåligt omdöme att köra bil när man koncentrerar sig på att dricka alkohol.
Kommentera


Sv: Superettan

T T:

Premiär för Brage idag i Superettan, som gammal Borlängebo gläds man naturligtvis även om intresset är si så där när det gäller svensk fotboll. Man hoppas ändå på en bra start borta mot Sundsvall.

Kommentera

Sv: Superettan
mattias - 74: Bra start för Giffarna ja :) som västernorrläning så hoppas jag verkligen att dom kan öppna fönstret igen.
Kommentera

Sv: Superettan
renen: Hoppas hoppas. Chokar man inte modell större som förra säsongen så kanske. Har lite dålig koll på laget, har man gjort några värvningar värd namnet?
Kommentera

Sv: Superettan
renen: Fönstret har ju varit öppet i 5 år............Gefle!
Kommentera

Sv: Superettan
sylf: Nja gränsen för Norrland är enligt mig Sundsvall.
Kommentera

Sv: Superettan
renen: Enligt fakta, sveriges karta och geografiska position är det dalälven.....
Kommentera

Sv: Superettan
mattias - 74: Brages målvakt blandade och gav:
Kommentera

Sv: Superettan
Brage e' lage'. Utan Linus Hallenius hade Hammarby inte mycket.
Kommentera

Sv: Superettan

Kan någon ge tillbaka mina två timmar? Jag tappade de under matchen Ljungskile - GIF.

Allvarligt, kan någon berätta för Åkeby att det är dags att avgå? Aldrig sett en tränare på den här nivån som helt verkar sakna spelidé.

Kommentera

Sv: Superettan
Frella: Haha, jag försökte att skriva något under matchen men jag förmådde inte.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Superettan
T T: Alla utom Walle och Brink kan ju faktiskt spela fotboll så jag undrar lite över varför man inte ens försöker. Det ser ju likadant ut på hemmaplan även om det är lite mer adress på bollarna än vad fallet var idag.
Kommentera

Sv: Superettan
Frella: Inte så svårt att tappa bort ett par timmar när du ser en match där Uddevalla Södra är inblandad...
Kommentera


Sv: Superettan
T T: man är ofta snabb med att kalla något för "årets mål", men i det här fallet har jag svårt att se vad som skulle överträffa Hallenius konstverk. Det spelar ju dessutom ingen roll att motståndet var ett mittenlag i Superettan - mottagningen, finten och framför allt skottet går inte att göra mycket bättre.
Kommentera

Sv: Superettan
mattias - 74: Lägg leagueorna åt sidan en stund nu och avnjut en riktig bonnamatch på TV4 Sport.
Kommentera

Sv: Superettan

T T:

Gäsp...

Kommentera

Sv: Superettan
T T: Jag kollade fram tills nu. Nu är jag här.
Att titta på Målarfärg som torkar ger mer spänning.
Kommentera

Sv: Superettan
T T: Jag tror jag såg en Hemp i Patronklacken när jag zappade in, köper han bonnepitetet, måntro?

Hoppla, mål - men jag skulle helst av allt se Sjuhäradsbönderna på San Paolo ikväll om det hade gått, helt utan någon form av supporterskap annat än det till svenska rankingpoäng.
Kommentera

Sv: Superettan

Björn W: Skarven i krysset till 2-0 var riktigt vacker.

Fortsätt att jobba på koefficienten så kanske vi får se Giffarna mot Cork en vacker dag.

Kommentera

Sv: Superettan
T T: Kan man prata dalmål och göra mål på Inter måste man väl kunna tala sönnsvallska och göra det?

(Klippet t.o.m. Superettan-on-topic numera...)

Kommentera

Sv: Superettan

Björn W:

Johan Hällman.. För övrigt så var Hollandsproffset Lasse Nilssons farsa toppforward ( Thomas ) Målet vaktades av Bengt Andersson.. :)

Kommentera

Sv: Superettan
Superettan här kommer vi. Åkebys minuspsyken misslyckas än en gång...
Kommentera

Sv: Superettan
Nu är Syrianska väldigt nära Allsvenskan, undrar vad SD säger om det :-)
Kommentera

Sv: Superettan
70 Rodrigues: De vinner väl SE om detta står sig?
Kommentera

« · 1174681 · »