man är jäkligt nöjd med segern men man måste väl ändå se sanningen i vitögat och erkänna att vi hade tur idag. Hoppas nu att denna seger stärker laget inför nästa match. Att det ska vara så svårt att möta Modo. Lagert såg ängsligt ut, nervöst och nästan rädda.
Hur blir det med JJ? Chans/risk att han blir avstängd för tilltaget mot Hedin?
Jag såg i samma stund som jag skickade iväg meddelandet att den sänds på Canal+, jag får spela in den, jag har ingen möjlighet att se den varken live i "templet" eller på tv:n.
Fan va gött........... Det var vi värda.......... Undra vad mina grannar sa när jag jublade........... vad jag längtar till söndag nu............. Vi har fått en ny kung i kålleseum... STEEN.............
Stiina: ok..då förstår jag..det lät lite konstigt bara när du la fram det... men det gör inget...vi är klara för semin och jag hoppas verkligen att Frölunda gör klart det på Söndag...
Dragan 2k: Ja usch va blekt, förra matchen var han inne på isen i 3 av 4 mål, nej det ka ha att göra med att han kommer från modo...nej eller?....nej han blir bättre sen...om det nu blir nogot....SEN
En sak är säker - att bänka Alavaara i den sista var ett bra beslut. Brukar inte såga egna spelare men han har inte stått att känna igen - den normalt så stabila backen.
Hur blir det med JJ? Chans/risk att han blir avstängd för tilltaget mot Hedin?