läste på hockeymagasinet att det ryktas om att peter högardh är på väg till frölunda, har ni hört något mer om det??? samtidigt som jag såg att ryktena om jens karlsson modoflytt nu försvunnit. Skrev han på för vf i dagarna eller???
Jag fick den uppfattning att det skulle lottas ändå och det hänger väl ihop med att både Frölunda och Färjestad är klara för semin och det var ju ettan och tvåan i serien.
Ärligt talat så lyssnade jag inte så nog vad kommentatorerna sa om lottningen, sorry!
läste på GP att frölunda ligger fyra i Europas publikliga
" Frölunda är fyra på Europas publiktopp, schweiziska Bern och tyska Köln är etta och tvåa för andra året i rad. Så här toppen ut, siffrorna anger snittpubliken: 1) Bern; Schweiz...12 359, 2) Köln, Tyskland...11 921, 3) Hamburg, Tyskland...10 713, 4) Frölunda...9 966, 5) Jokerit, Finland...9 581, ----- 8) Färjestad...7 821, 11) Djurgården...6 626, 15) HV 71...6 070 "
sannes: Hehe. Klinths tips på 1-4 verkar vara ett riktigt begåvad tips. En sådan otrolig positiv känsla man har just nu. Det här KAN de bara inte tappa.
Jösses, vad är det som har hänt, har din otur vänt när det gäller resultaten. Min är lika dålig som alltid visserligen bad jag en stilla bön ieftermiddags om att de skulle fixa det och än så länge så har han där uppe lyssnat på mig.
liepins: Det får du gärna göra om utgången blir så här. Helt otroligt!! Ska bli spännande hur tredje perioden artar sig men vilken uppryckning av laget.
Just nu så kontrollerar Frölunda allt på isen... jag skulle bli mäkta förvånad om Modo skulle orka vända detta...håller tummarna för att ni ska sparka ut Modo på en tidig semester...;0)
cj80: ääääää nu är de nog lite kört...........men de kanske kommer in nån ole gunnar solkear eller liknande på övertid....hoppas.......fast det blir tufft nu.