gud: Kan inte lova, vet inte hur det känns... jag är så upprörd nu... nu kan man inte läsa tidningarna imorgon inte se sporten eller nånting, blir inne i morgon.....
gud: ja det är irriterande dåligt i första, fattar inte kändes bra när vi fick 1-1 men sen..... nu måste man snart våldta nån cockerspaniel eller nåt...
spiff: gå du o lägg barnen du...men kom ihåg..VI är TIMRÅ och vi ger ALDRIG upp..;0)
då har man sett skillnaden på 2 lag...TIMRÅ IK körde över er i första men förlorade perioden med 1-0 och det blev tvärtom i andra..skillnaden är att ni har gjort mål på chanserna...
då kan man lugnt gå och lägga barnen då... lugnt förresten? inte mot det fantastiskt kämpande timrå som aldrig ger upp men jag chansar ändå. detta ser ju stabilt ut =)
Dragan 2k: ja, kan bara hoppas att lunkan spelar lika säkert resten av matchen. han blev nog tänd av att få sitta på bänken ett tag. men sen måste ju vf komma igång bättre om detta skall hålla.
Måste säga att det var underbara bilder som visades innan matchen började :). Tycker att ni får vara väldigt tacksamma att ni leder efter första. Henke har varit grym.
Alla verkar så segervissa för Vel Fjunen ikväll, tänkte bidra med ett tips jag också: 14-1 till Vel Fjunen! Vår tur är slut o er skicklighet har kommit åter!
Portello: Borgen är en riktig hockeyarena - Scandinavium är en evenemangshall. Ett j...vla spring ut och in till olika restauranger och jippon. Detta förekommer inte i Borgen, där det blir en enbart hockeyintresserad publik och inte en massa slipsar och representation.
Klinth: Då tycker jag att du ska fråga honom ;) Man får väl som neutral åskådare önska lycka till till bägge lagen samt att det blir en bra match.
Tycker att det är rätt sjukt att ni måste flytta från Scandinavium till Frölundaborg. Man ska väl ändå spela hockey i en ishall och inte hoppa häst? Även -96 fick hockeyn maka sig pga hästarna, sjukt tycker jag.