mysmi: nope de är de inte, men jag har haft svårt för att tycka om färjestad sen jag började intressera mig för hockey. dessutom är ju tjejen diffare, skulle vara härligt om det blev final mellan våra två lag, fast så lär det inte bli, eftersom fbk gjorde mål
gud: Kan inte lova, vet inte hur det känns... jag är så upprörd nu... nu kan man inte läsa tidningarna imorgon inte se sporten eller nånting, blir inne i morgon.....
gud: ja det är irriterande dåligt i första, fattar inte kändes bra när vi fick 1-1 men sen..... nu måste man snart våldta nån cockerspaniel eller nåt...
spiff: gå du o lägg barnen du...men kom ihåg..VI är TIMRÅ och vi ger ALDRIG upp..;0)
då har man sett skillnaden på 2 lag...TIMRÅ IK körde över er i första men förlorade perioden med 1-0 och det blev tvärtom i andra..skillnaden är att ni har gjort mål på chanserna...
då kan man lugnt gå och lägga barnen då... lugnt förresten? inte mot det fantastiskt kämpande timrå som aldrig ger upp men jag chansar ändå. detta ser ju stabilt ut =)
näpp..nu är det nära...