Frölunda HC

SHL · 60462 inlägg · 3404 ämnen

12044

12044
Så var det knôkat igen i kålleseum,, stabilt,,

när den grejen är fixad är det ju bara en 3a på birtais som saknas sen är vi med igen,,,

Sv: 12044
henkebus:
Makalös publiksiffra igen.....kanonbra....

Och så 2-0 till Frölunda, Niklas Andersson målskytt, Sundin hade väl ett pass tror jag.

Jaha, då kommer man hem lagom till att se att det är 3 mål kvar till att mitt tips går in :)

Sannes: Helt grymt att man lyckas sälja ut Scandinavium match efter match. Det är ju ändå bara november...

3-0 Kallio nu. Spiken i kistan!

Tommmmiiiii Kallllioooo :))))

slashpuppie:
4-0 nu, Joel lundqvist igen, jippie!!

Jahapp, då har det lossnat ordentligt för Joel :)

danoj: JOEL LUNDQVIST; JJAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Snällaaaa, ett mål till!!!

danoj: 3 till då det är ju 30 sek kvar.

Vf Chefen: Grattis Klinth

hörde att brynäs tränare sa att de skulle hålla i 60 minuter idag istället för de 55 som i förra matchen,, nåväl,, de lyckades ju i 58 minuter idag,, hehe

Det är då f#nskap att Klinth ska sätta denna *grrrrrrr*

slashpuppie: Då får man gratulera till segern då! Det var nära att Frasse (DIF) skulle få sätta expertpanelen på plats ;-)

Men som Gunde ylade om på fortet, nära räknas inte!

Vi får väl hoppas på att Joels målskytte lossnar rejält nu. 2 mål i dag, hur många blir det på torsdag??

Boråsindian:

Har för mig att Joel trivs rätt bra i Jönköping, så 2 nya mål på LIV är väll inte helt omöjligt :)
För övrigt så gör kallio resterande 2 för Frölundas del, 4-1 till VF slutar matchen.

danoj: Det är dax för en 3 poängare på borta plan nu. Bara att hålla tummarna.

danoj:

Det är väl lagom om ni gör lika många som sist .. d.v.s. ett. :)
Tänkte att HV kunde trycka in en 5-6 stycken under tiden ;)

Dysso: Inte en chans att ni gör 5-6 mål på Henke.

Boråsindian:

Lugnt, vi kan kompromissa och göra 3-4 av dom i tom kasse. ;)

Dysso: Tror att det kommer bli en otroligt jämn match. Må bästa laget (frölunda) vinna.

Boråsindian:

Ska jag vara seriös så tror jag inte heller på att det blir någon storvinst för något av lagen. Jag tror och hoppas givetvis att HV drar längsta strået, men det lär bli en het drabbning. Båda lagen kommer med gott självförtroende, det lär bli åka av.

Dysso: Det är synd att en sådan match inte går på TV. Det är ju trots allt en toppmatch.

Dysso: Dessvärre trampade Frölunda runt med endast 4 backar nästan hela matchen mot Brynäs och det kommer inte hålla mot HV som jag anser vara flera klasser bättre än Brynäs.

Boråsindian:

Den hade varit riktigt kul att få se! Vad är det för match som går på PPV på torsdag egentligen?

Dysso: Löfbergs lila - Gevalia sända på torsdag.

MoK:

4 backar? Nej, det funkar knappast mot något av de andra topplagen. Hur står det till med era backskador egentligen, någon som antagligen är tillbaka mot HV eller ser det mörkt ut?

Dysso: den får på canal+ alltså. PPV sänder först på lördag TIK-HV

Boråsindian:

Jo, på vanliga C+, men går det inte någon match parallelt på PPV också?

Dysso: SSorry 5 backar.S undin, Erronen, Ackeström, Kakko, Alavaara skall vara friska. Leetma gick ut efter första perioden efter en puck eller klubba i ansiktet men kommer troligen spela på torsdag. Vad gäller Niemi verkar det dröja ett tag till där. Och det håller inte med så få backar mot ett HV på hemmaplan. Men vi får la se undrenas tid är icke förbi!

Grattis Klinth, var på tiden att du gick in och markerade vem som bestämmer!

Såg inte matchen men är ju onekligen starkt att vinna med 4-0 trots skador och jävulskap.

Dragan, din tur på torsdag!

Danne_L:
Hur svårt kan det vara att hålla tätt i 30 sek ?
Hade ju redan räknat in det hela som en vinst när Brynäs släpper in ytterliggare ett mål :(

Frasse:

Verkar som många lag har svårt att hålla tätt mot VF de sista sekunderna. Vet inte hur många ggr tips har spruckit då nån hänger en balja i de sista sekunderna.

« · 327027