hörde att brynäs tränare sa att de skulle hålla i 60 minuter idag istället för de 55 som i förra matchen,, nåväl,, de lyckades ju i 58 minuter idag,, hehe
Har för mig att Joel trivs rätt bra i Jönköping, så 2 nya mål på LIV är väll inte helt omöjligt :) För övrigt så gör kallio resterande 2 för Frölundas del, 4-1 till VF slutar matchen.
Ska jag vara seriös så tror jag inte heller på att det blir någon storvinst för något av lagen. Jag tror och hoppas givetvis att HV drar längsta strået, men det lär bli en het drabbning. Båda lagen kommer med gott självförtroende, det lär bli åka av.
Dysso: Dessvärre trampade Frölunda runt med endast 4 backar nästan hela matchen mot Brynäs och det kommer inte hålla mot HV som jag anser vara flera klasser bättre än Brynäs.
4 backar? Nej, det funkar knappast mot något av de andra topplagen. Hur står det till med era backskador egentligen, någon som antagligen är tillbaka mot HV eller ser det mörkt ut?
Dysso: SSorry 5 backar.S undin, Erronen, Ackeström, Kakko, Alavaara skall vara friska. Leetma gick ut efter första perioden efter en puck eller klubba i ansiktet men kommer troligen spela på torsdag. Vad gäller Niemi verkar det dröja ett tag till där. Och det håller inte med så få backar mot ett HV på hemmaplan. Men vi får la se undrenas tid är icke förbi!
Verkar som många lag har svårt att hålla tätt mot VF de sista sekunderna. Vet inte hur många ggr tips har spruckit då nån hänger en balja i de sista sekunderna.
när den grejen är fixad är det ju bara en 3a på birtais som saknas sen är vi med igen,,,