Klart som faan man vrölar oavsett man sitter. Jag själv har också seriebiljetter på sektion U, men det vore ju kul om det var något mer organiserat där med, så att ALLA på sektion U skriker och klappar med...
Man måste väl inte ha biljett på sektion A, B och C för att vara med och gapa och vråla, eller? Jag har nämligen biljett på U. En seriebiljett. Men vi ses la då.
Mangan> Jo jag är i högsta grad medlem i GG det har du ju aldeles rätt i :) Stämmer bra att det är sektion A,B och C som gäller som dessutom nästan är slutsålda redan nu om uppgifterna stämmer. Och funkar allt som det skall göra blir det inga trummor alls den matchen. Men med den uppslutning som det verkar bli så kommer det bli en underbar stämmning. Nere i Malmö sist vi var där med 100 man så hade vi inga trummor första perioden... och det var ett jäkla drag ändå. Syns la då!
MoK GG> Är det säkert att det inte ska finnas trummor i Supporterupproret? Du är ju i högsta grad medlem i Goa Gubbar och vet förmodligen hur många som är med hittils. Förresten, vilka sektioner var det? A, B och C va? Jag kommer självklart och det kommer bli fullsatt och ett j-vla drag! Go GG Go!