Frölunda HC

60380 inlägg · 3399 ämnen

6-2 till Frölunda

« · 309215 Till forumet


Sv: 6-2 till Frölunda
Danne_L:
Ackeström behövs verkligen men han drar på sig lite för många utvisningar tycker jag, fast idag så kändes det som "vår vän" Vinnerborg inte tyckte om Acke...
Jag tyckte dessutom att det var härligt att se Kallio, nu verkar han ha kommit igång.
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
Jag tycker Frölunda såg ganska säkra ut, Brynäs tilläts aldrig skapa de riktigt heta målchanserna förutom när de var en man mer på isen.
Gött att se Acke tillbaka igen, han behövs i defensiven. Som vanligt spenderade han lite väl mycket tid i fel bås dock, iaf en av utvisningarna såg lite knepig ut.

En liten parantes bara, undertecknad tippade häromdagen 7-2 i expertpanelen. Närmar sig en storseger;)
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
MoK:
Jag tror att hjärtat hoppade över några slag när jag såg att det var Vinnerborg som skulle döma.

Men jag tyckte nog att "Vimmelmannen" var lika kass åt båda håll, många knepiga utvisningar var det men den värsta grodan var väl när han missade att ta utvisningen när Leetma drösade ihop.
Det är inte lätt att vara domare men......
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
Sannes: Jepps har någon annan haft rätt nån gång :)

Vinnerborg var lika patetisk som vanligt. Alla Ackes utbvisningar vaer löjliga , rena förföljningen! Brynäsarna bara ramlade och var Acke i nörheten eller inte så åkte han. Skicka Vinnerborg på dommarkurs!
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
MoK:
Det kunde man ju ge sig sjutton på att du lyckades att pricka rätt igen.....hm....men se upp jag är på gång.........3 ynka sekunder...

Förresten hoppas att det inte är alltför allvarligt med Leetma, var väl en hjärnskakning han åkte på, antar jag
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
Sannes: Gött att man tipade rätt igen då :) E man expert så e man!!
Kommentera

Sv: 6-2 till Frölunda
Jaha då har man sett Frölunda slå Brynäs med 6-2, lite synd att det sista målet kom när det var 3 sekunder kvar, man hade ju liksom tippat 5-2...nära var det men ändå långt ifrån.

Vad säger man om matchen då, nja..var ju ingen höjdarmatch. Andra perioden var en enda lååång gäspning.
Kul att se Ackeström i spel igen, utvisningar och mål som vanligt när det gäller den grabben.
Kommentera

6-2 till Frölunda
Gött med ännu en hemmaseger :) Såg inte matchen men dom kan ju inte ha spelat alltför kasst om dom nu vann med 6-2...... Obesegrade på hemmaplan hittills....Nu måste bara bortspelet komma igång på riktigt så ser vi snart Frölunda högst upp i tabellen :)
Kommentera

« · 309215