Rulltårtan : jävla gnäll på utv som iofs inte var någon men alla som dom missat då?? Solklar 30 sek innan den felaktiga men inget gnäll där inte!! Leksand får la en bara för att dom inte fått någon! Kunde ju varit 5 utv för att leksand inte hänger med! Inget fel på Leksands mål men konstigt att man inte kollar!
”År 2020 tecknades ett nytt avtal som gav Färjestad 39 miljoner. Det avtalet går ut 31 december 2024, men måste förlängas eller sägas upp ett år innan, annars förlängs det automatiskt.
Nytt avtal om 8,9 miljoner per år På tisdagen ska kommunstyrelsen behandla ett extrainsatt ärende där förvaltningen föreslår ett nytt femårsavtal, där kommunen betalar 8,9 miljoner årligen till Färjestad, en ökning med 1,1 miljoner om året.”
Svanru: på vilket sätt är Frölunda kommunstödda??? Betalar skyhöga avgifter och dessutom tar en massa av försäljningen! Nä Frölunda är tvärtom en guldkalv för kommunen!
Rulltårtan : ja domarna ger Luleå alla fördelar man kan få med 3:e!!!! felaktiga bytet som inte renderar i utv! Nu kom en 2:a alldeles för sent! Har väl missat 4 solklara utv ikväll!
Frölunda damerna kämpar på men Luleå är ju bättre och domarna blundar för 2!!! felaktiga byten! Men det är klart att mästarna behöver den hjälpen oxå;)
Underläge med 2-0 och jag såg ärligt talat inte någon ljusning i spelet då Timrå var väldigt skickliga i egen Zon! Men pang så satt 1-2 och det var match igen! Vet inte när Frölunda gjorde mål senast i spel 6-5 men 9 sekunder kvar så satt den! Calle Klingberg! Sen seger på straffar där Lasse höll tätt!! Gött e det!
Spelar tydligen inte någon roll hur många gånger man visar reprisen på offsiden som inte är offside på någon repris ändå gnäller vissa! Hur kan Henrik T få 2+2 när han tappade balansen efter en arm i ansiktet??? Gött med en seger men vi borde gjort fler i 1:a på dom kanonlägena!
Tarasov: läser att några tycker det var en billig utv som vi målade på och ja den var tuff men det var den enda 2:an ni fick! Jag tycker Frölunda vann rättvist men jag tror ni löser detta!
Inget fel på Leksands mål men konstigt att man inte kollar!