Klinth: Alltid lika kul att besöka staden med bollklubbar som får en att tänka på toabesök ;) Att sedan ha mage att kalla det för framsida....framstjärt hade kanske varit ett mer passande omdöme ;) Tråkigt nog får man nog konstatera att Mesta Mästarna kommer får det väldigt tufft i Scandinavium med tanke på att man för tillfället saknar en målvakt av klass .
Klinth: Ja, ja, jag ska gåe skrivkurs och dessutom banta ner mina fingrar lite... Attans tangentbord att skriva fel och tappa bort bokstäver.... Frölundavinst naturligtvis!!!!!!
mok: Djurgården kommer på besök till Sveriges framsida. Zoo i Scandinavium och grishockey av värsta sort. Kan med glädje konstatera att denna match kommer att sluta med Frlundavinst och det med enkla 4-1.
Sannes: Sannes: Fasen kan jag haft så fel. Har satt 2-5/5-2 dom senaste matcherna och hade helt för mej jag satt detta även denna match. Nåka det är mänskligt att fela och jag ger mej för majoriteten. Vi får helt enkelt brottas vidare med vår nolla ytterligare ett tag :) Tror jag mixade ihop det med LÖrdagens match mot HV där Linnea försökte "sno" mitt resultat. Nåja life goes on....
Sannes: Vi moringar mäter endast trevlighet i lunarpoäng genererade i vår egen gästbok, men du har fram till 24:00 på dig att göra ett outplånligt intryck i mitt hjärta, och knuffa bort mok därifrån. Än så länge 2-4 i masugna.