willysson: Fan sicken flicka jag måste vara då men jag lovar att jag kan rensa med mina 90 kilo iaf :) Hehe skulle vara kul att se detta laget alltså. Inga småpojkar direkt
liepins: Ja back besättningen verkar ju inte vara några problem 90+ och aggresiv som få :) Men som sagt framåt.... vi får hyra in nån helt enkelt. Jihde kanske?
willysson: Som sagt, det låter jävligt roligt. Kolla med fler supportrar och meddela hur det går här i GB:n så kanske det kan bli verklighet så småningom.
willysson: Om du säger att Sundsvall ligger mitt i Sverige så har du förmodligen rätt. Och då passar det ju utmärkt att turneringen hålls där. Men SCA-cupen krockar förmodligen(?) med nån av Frölundas träningsmatcher. Och då blir det ju lite svårt att komma ifrån om man säger så...........
manganGG: Varje år vid SCA-cupen i Sundsvall så har vi haft en lite supporterkamp, och det är skitkul, och det 'är inte bara för att vi vinner varje år..::) Jag funderar på att dra ihop nånting, där man kan träffas och ha kul en helg. Jag ska kolla om det finns nått intresse för det, har för mig att det funnits/ finns nått liknande nånstans...
willysson, liepins: Kan man inte lägga innebandyturneringen nånstans mitt i Sverige. Kanske kan man få ES-klubbarna att sponsra och göra det till en årligen återkommande turnering. Låter som en riktigt rolig ide, tycker jag. Eller att varje klubbs supportrar anordnar varsitt år eller nåt. Tål verkligen att funderas på.
liepins: Funderar faktiskt på att dra ihop en liten cup supportrar emellan, inte bara elitserien och kanske inte bara hockey. Men jag kommer att vara med, grymt bra som högerforward...:) Klart vi vinner...:)