Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Brynäs - Frölunda Kvartsfinal 3

« · 689479 Till forumet

Sv: Brynäs - Frölunda Kvartsfinal 3
Det blir en väldigt jämn match men NU håller det hela vägen för Tommy!
Matchen slutar 0-2, sista i tom kasse av Niklas.
Kommentera

ähum.... snyggt radbyte... :-)
Kommentera

Dragan 2k: Lite omvänd psykologi då... Vi kan ju dra till med tvåsiffrigt så ser han vilket bra lag vi har och vill inget hellre än att spela med oss nästa säsong :-)
Kommentera

FreddanVF: Nej du. Vi måste hålla siffrorna nere. Inte vill vi knäcka Honken inför nästa säsong:-)
Kommentera

mok: det blir nerver hos Brynäs orutinerade spelare imorron. Frölunda vinner med 1-7. Jag brukar ändå tippa fel så kan lika gärna dra på för en gångs skull.
Kommentera

65selander: Haha jo fick höra detta av en Frölunda snubbe igår o skrattade gott en liten sväng. Lite "amatörmässigt".
Kommentera

mok: Är lite skämmigt iaf :-)
Kommentera

65selander: Så kanske var fallet men jag tyckte det var lite roligt iaf :)
Kommentera

mok: Ang biljetterna så var det BSKV och INTE vi från Gävle som sjabblade.
Kommentera

65selander: En lördag i Götet är ju aldrig fel... men ta med er pengar till biljetterna då :)
Kommentera

Klinth:

Nej han sa Småflickor men sedan sa han förlåt jag menade småkakor :) Yeah Right !!
Kommentera

mattias - 74: En sk freudiansk felsägning???
Kommentera

mattias - 74:

Skall naturligtvis vara småkakor :)
Kommentera

Klinth:

Powerade? nej nej .... Kaffe och småflickor fungerar före en match. Iaf om man skall tro min gymnasielärare :)
Kommentera

Klinth: Bah! Det har ju inte blivit ngt 5-2 resultat ännu i serien. Nu blir det det. Vi tar det här med 5-2.
Kommentera

Klinth:

Äääh..Bara in o göra processen kort..;)

Kommentera

gud: Det är för tidigt att plocka fram finliret.... Kolla in Sverige i OS nu senast... Janne har lärt sig hur det går till på de stora arenorna nu ;-)
Kommentera

Klinth:

Ditt blåbär..Jag bangar ditt otroligt snälla 0 - 9 erbjudande med att kontra in ett 6 - 2 resultat till Frölunda..

Det är dags nu för Frölunda att visa att laget vill lira ännu en final.. 

Kommentera

3-1 till BIF i morrn!
Kommentera

Danne_l:

3-1 till bif!
Kommentera

Klinth: Var inte så kul som Brynäsare från M rad 16 plats 12 heller se stolpskottet i 3:e. Det var ett snyggt anfall.

Nä Sd förluster svider som satan men har vi tur i morgon så kanske vi kan bjuda upp till kamp och ev en vinst. Är ganska sugen att åka ner på lördag igen ;-)

Kommentera

claesw: Njuta och njuta... När det blir som i går så njuter man ju inte... Åtminstonde inte enbart. Nerverna utanpå matchtröjan och man mår nästan fysiskt illa av anspänningen som en sudden death drar med sig... Någon pervers form av smärtsam njutning kanske....
Kommentera

mattias - 74: Negg, negg, negg, negg, negg....... Det hjälper inte ens med Powerade.... Nu är det klappat & klart!
Kommentera

mok:

Nu får brynäs utdelning efter igår. jag tror på brynässerger med 4 - 3
Kommentera

Danne_l: 2-4..... Så blir det...... Så går det....... Om nu inte Kallio får fnatt och det slutar 0-9?????? Näe, vi kör på 2-4........ Men...... Det kan bli 0-9 oxå...... Jag låter gud få det tipset av mig, mitt bud får bli 2-4.
Kommentera

Linnea:
Håll på BIF imorrn så ni får njuta av en ytterligare match i Götet...
Kommentera

Linnea: Jag måste ju tro på mitt kära Brynäs, jag säger 3-2, någon match vinner vi i denna kvartsfinalserie.
Kommentera

mok: Bättre än idag måste det garanterat vara annars kan det gå hur som helst. Men det GÅR bra till slut och det 1-3 i matchprotokollet.
Kommentera

Brynäs - Frölunda Kvartsfinal 3
Lika bra att köra vidare på temat , tajt mellan matcherna nu.
TBrynäs måste nu absolut vinna på tisdag annars e det dags att plocka fram badbyxorna och inrikta sej på attat sysselsättning ett tag framöver. Lite tajtare lite grinigare således vinner Frölunda med 3-2.
Kommentera

« · 689479