Frölunda HC

SHL · 60463 inlägg · 3404 ämnen

de gick inge vidare idag!!

Sv: de gick inge vidare idag!!
OskarB>>
Hade du sett matchen, så vet du vad jag menar.

Någon politiker blir jag nog aldrig, då har jag valt felt utbildning även om det har blivit några poäng nationalekonomi...:)

Jag vill inte uttala mig då jag inte sett matchen...:)

hahahahahaha du är härlig Rådbjer.

Boråsarn: OskarB siktar på att bli politiker, det märks på svaren.:)
OskarB: Inte illa menat.

Det gör det säkert, men dom utmärker sej mer i mif.
Ha det så bra alla hockeyfans...

Jag väljer att inte ta ställning i frågan, men det finns det nog i alla lag.

OskarB>> Du kan inte neka att det finns några i mif som spelar väldigt fult,

Hela MIF, nu tar du väl ändå i. Men jag förstår att du är knäckt efter kvällens vändning, det är lätt att man överreagerar då. MIF spelar en effektiv grishockey som ikväll lönade sig, synd bara att vi inte har kvar Lusth i laget. Han är No1 i MIF genom alla tider enligt mig. En härlig spelare med en härligt kampmoral och inställning samt med lite egna grisiga metoder som var väldigt effektiva eller hur???

Var inte sådana dåliga förlorare nu. För det är väl ända anledningen till att man kan tycka att motståndarna spelar fult?? Så lät det ju iallafall häromdan. Observera även ironin i inlägget...:)

Då borde väl HELA mif sätta sej ner och läsa den. Det är klart man kan inte lära en gammal hund att sitta.

BORÅSINDIAN>Kan så vara att de spelar fult men också väldigt effektivt. På tal om fula spelare så har ni ju en egen grisspelare i Carnbäck. Har han nånsin läst en regelbok???

Nej, men jag har sett dom på nära håll, här i borås förra säsongen, när det var turnering här i Borås. Det gick inte att ungå dom. För dom spelade otroligt fult då oxå. Du kan inte neka att dom spelar fult.

BORÅSINDIAN>Hur de ser ut rent utseendemässigt är väl väldigt ointressant. Eller är det något du kollar efter hos alla lag???

Både Rydmark och Petrasek spelar fult. Slår ner spelare efter att domaren har blåst. Dom har alltid varit fula, inte bara spelmässigt utan även utseenedet.

såg matchen på canal+ idag...det va faktiskt en rätt så dålig match men vi var bättre i två perioder o vi hade allt under kontroll men sen i tredje vet ja inte vad som händer...men våra backar får inte stå o kolla på när mif gör mål....o sen Rydmark...fy fan va fult han spelar....ja hatar verkligen den killen!!!

Innan matchen läste jag här på VF:s gästbok.
Sandström o P.Andersson skadade, därmed vinner Frölunda lätt. Jag kan med lätthet säga att idag saknade jag definitivt inte Sandström o Peter. I två perioder körde vi grishockey och låg bara under med 2-0, i tredje lossnade allt och ni hade inte en chans!!!!

En av säsongens skönaste segrar, och att också slå er i Ggb är enormt underbart härligt att få uppleva!!!!!!!

Även Alexander Steen gjorde sin första poäng!!!!!

de gick inge vidare idag!!
frölunda hade inte turen med sig på sin sida idag!!men jaja en förlust va gör det??vi kommer ju ändå att komma till slutspel!!de spelar ju egentligen ingen roll vilken plats vi hamnar på bara vi kommer bland dom 8 bästa lagen!!för vi kommer ju bli tvungen att slå fbk i slutspelet iaf så vi kan ju slå ut dom redan i kvarten!! visst de e ju bättre att komma bland dom fyra bästa så man får hemmaplans favör i kvarten....men om jag ska vara ärlig så tror jag att det ser rätt svårt ut nu att komma bland dom fyra bästa!!men en så finns chansen att dom blir ett lag av dom där fyra som får hemmaplans favör så ge inte upp Frölunda!!men vi fick ju nåt positivt idag också med förlusten!!JUHA IKONEN gjorde ju sin första poäng idag!!!
HEJA FRÖLUNDA!!!!!!

« · 41019