Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

....

« · 227559 Till forumet

Sv: ....
Wewillwintoday: ja man får hoppas på det...det kanske tar 38 år till....en stabil seger tycker jag=)
Kommentera

NallePhu: Nja. Första perioden var väl riktigt bra. Sen var väl andra iofs riktigt dålig. Trejde var helt ok.

Grattis till segern. Ser ut som om ni får er efterlängtade revansch...
Passa på att ta SM-guld i år, för det är reserverat för många år framöver nu när grabbarna snart kommer hem :)
Kommentera

Vf chefen: I vilket fall som helst så var det "goa gubbar" :))
Kommentera

MoK GG: Dom 3 frölunad fans som canal + visade efter matchen under skylten "bortalagsupportrar". Var dom Göteborgare eller lokala fans?
Kommentera

Gött med vinst i 1a borta,atchen sätter en dle press på MoDo. Men vinner inte VF hemma på måndag är vinsten meningslös. Gäller att behålla kommandot!
Kommentera

Dragan 2k: a, va jättebra hörru :))
Kommentera

mysmi: Nu kan du den enda italienska du behöver kunna :)
Kommentera

GRATTIS till segern alla frölundaiter!!!
Kommentera

Dragan 2k: i see :), kan inte italienska :)
Kommentera

mysmi: Italienska för heja.
Kommentera

ursäkta min okunnighet men vad menas med FORZA? nåt positivt fattar jag ju men...
Kommentera

liepins: Tror du jag kommer sitta med ett leende på läpparna på jobbet ikväll eller? :))))))))))
Kommentera

danoj:

Ahhhh...*myser*
Kommentera

Frölunda85: Nä, det är ju endast målvakten som ser till att vi håller nollan, försvarspel spelar ju inte in alls, *Asg*

Skalpjägaren: Precis!! :)
Nu jädrar laddar vi tills på måndag och då befinner jag mig i kålleseum och bär fram vf mot en ny vinst!!

FORZA FRÖLUNDA!!
Kommentera

NallePhu: tror att frölunda kommer att spela sitt vanliga spel. MoDo måste gå fram ännu mer nu med tanke på resultatet. ifall dom vill vinna det vill säga. frölunda kommer då att spela ut inför 12044 åskader som nästan alla hejar på VF
Kommentera

danoj: Jo, enligt mig. Tycker helt enkelt att Henke var den enda som spelade riktigt bra idag, de andra såg man inte så mycket av.
Kommentera

danoj: Så länge de vinner är jag nöjd, oavsett om det är med 1-0 eller 11-0.
Sen är det ju alltid kul med mål...
Kommentera

Frölunda85: Visst tycker alla olika, men den bilden du gav stämmer inte.
Kommentera

Frölunda85: Ja jag tror inte det matchbilden kommer nog att bli den samma ska du få se!
Kommentera

danoj: alla tycker olika
Kommentera

NallePhu: Vi hade inte så mycket framåt att komma med. Men förhoppningsvis ändras det på måndag
Kommentera

Peter72: Ja, jag hoppas det.
Kommentera

Frölunda85: Jag såg matchen på C+ och det är bara instämma atchen var INTE bra alls men det är väl MoDo:s chans att spela så, Sedan så var det ett slump mål som Niklas Andresson gjorde ja jag vet alla mål räknas men normalt försvarsarbete så kommer inte den chansen fram!
Kommentera

Frölunda85: Asså seriöst, besviken, är du verkligen frölunda supporter?
Förstår du vilket jobb dom männen gjorde i boxplay mm, tror du att dom kan spela propagandahockey i övik?
Gå och lägg dig.

FORZA FRÖLUNDA!

TJALALALLA
Kommentera

Frölunda85: lugn dom kommer dom snart. idag skulle bara Henke visa att det inte går att göra mål så lätt. Kallio slår till när alla minst anar det.
Kommentera

Frölunda85: Första matchen brukar sällan vara propogandahockey
Kommentera

....
Vilken dålig match..måste säga att man är besviken. Den enda som var bra idag var Henke!Var va Kallio och Johnsson någonstans???
Kommentera

« · 227559