Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär

« · 580464 Till forumet



Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Har budbäraren till häst kommit fram till Klinth ännu? Har han lagt in sitt tpis så vi andra kan börja spekulera snart...
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
kungsbacka: Hemma mot Mora? Nej det hoppas jag verkligen inte han gör :)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Danne_l:jag tror faanimig att du får rätt. sen släpper han in 4 puckar i nästa match.
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Paddan: Haha. Du är tamitusan kvickare än...en spräckt hemmanolla i Kempehallen.:-)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Danne_l: Ska han renovera hus medan ni spelar match?
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
mok:

Frölunda vinner med 4-0, Salo spikar igen!
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: Fegtippar lite med Torsdagens match i svagt minne... 3-2 till Frölunda helt enkelt.
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: kan jag stå ut med att han är frölundait kan jag även stå ut med kaffet :)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Guinness: Det kan jag tänka mig. Det är sannerligen inte ofta man ser sådan broderkärlek när man trotsar alla sådana mödor för en kopp kaffe. Fast Klinthan kanske bjuder på något helvetsikt gott kaffe.
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
...dessutom skryter han med sitt säsongskort för C+ men vad hjälper det när signalerna inte orkar hela vägen dit...
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: Ha ha, jo det stämmer allt fint de...då kan du tänka dig vilket problem jag har att ta mig dit de gånger han bjuder på kaffe...kompass, karta, myggnät, en hel del svett och en hel del jävlar anamma...sen är man framme
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Guinness: Jag har skickat telegram till honom. Men tydligen är inte kommunikationerna de bästa där ute. Tydligen var den enda möjligheten att få ut information till honom att skicka telegram via häst.
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: Säg till Klinth att han får lite fart på "segbandet" ute i beverly beachen...så han kan ge oss sitt, troligtvis, usla premiärtipset...:)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k:

Kan jag få konvertera bara i premiären! 4-2 :)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: Äh, dina stackars kollegor kommer ju inte att ha upptäckt att det varit seriepremiär förrän de läser om det på SVT Text sent tisdag kväll... ;)
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Paddan: Vänta tills kollegorna smällt in sina tipsförslag, konvertera till Frölundaism så tar vi med gjlädje emot ditt tips.
Kommentera

Sv: Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Dragan 2k: "Alla vill in...få är utvalda"
Äh, jag har säsongskort.

Jag tippar att Frölunda, med Sandberg i målet, kör över MoDo med 11-1.
Kommentera

Det börjar dra ihop sig...Expertpanelen har premiär
Ääääntligen börjar det snart. På tisdag är de glorifierade uppe på besök i Övik - denna pärla i Sverige.

Själv ska jag förbereda mig på bästa möjliga sätt och se en rejäl holmgång på plusen när Brynäs och Leksand mäter sina krafter.

Helsike vad skönt det ska bli att köra igång med ähum hockeytittandet igen. Försäsongen har gått bra. Har varit mycket träning, hårda pass framför datorn.

Nu till själva matchen. Vi möter som sagt MODO. Och ja. Det kommer bli 3 poäng till de gudomliga laget från Göteborg. Vi hade en motgång senast. Salo kommer uträtta stordåd i Kempehallen. Ja, förutom ett mål som han släpper in.

Frölunda tar det med resultatet 4-1 efter ren och skär propogandalir i exakt 52:45 minuter.

Salo kommer få känna på publikens gunst. Hela Kempehallen kommer ställa sig upp och ge rungande applåder och bifall när Tommy äntrar isen. Stående ovationer, konfettiregn, TIFO utan like kommer vi med största sannolikhet att få bevittna.

Första experttipset är lagt. Väntar er 4 stycken till. Sedan är ni Frölundaiter välkomna att lämna er tips.

Ni kommer väl ihåg reglerna. Vid oklarheter kan ni minnas en sak. Expertpanelen har alltid rätt.

Och som vi alla vet. Alla vill in...få är utvalda.
Kommentera

« · 580464