Det går gött nu!

« · 1283135 Till forumet

Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Eeeh.. sorry, killen med koll slår till! Jorå, såatte...

HV blå borta kan nog bli en värre nöt att knäcka... :)
Kommentera

Dragan 2k: Spännande med Jocke i kassen. Återstår väl att se om debuten där blir aningens bättre än en annan ex-Sundsvall Hockeymålvakt vid namn Niklas Dyrén? Där gick om jag inte minns fel de tre första skotten in i mål innan det blev att nöta bänk igen :)

Men nog borde ni slå ett SSK som i det närmaste totalt saknar ett eget offensivt spel? Ja, håller ni nollan så har ni ju inte förlorat iaf!
Kommentera

Blir en intressant match ikväll - svår som satan men ändå.

Lundström i mål.
4 bästa backarna borta
Collberg i truppen - hoppas han får speltid
Jannick - den unge dansken en av backarna,

Lär bli torsk men det ska bli spännande att se hur laget går ikväll - ett hopplock av J20 och A-laget.

Kommentera

Klinth:Sommarbil helt enkelt.
Kommentera

Dragan 2k: Överskattad bil, sålde bort den när det visade sig att terrängegenskaperna var klart sämre än vad man kan förväntas sig av en bil i den prisklassen. Sen fick jag aldrig till fästena för takboxen heller.
Kommentera

Dragan 2k: Frugans shoppingbil?
Kommentera

Paddan: Jadu. Den tiden är förbi.
Nu har jag i varje fall beställt min nya bil.

http://www.autoropa.se/webgate/_cars/_car_detail.aspx?Single=0&MenuID=4802&GroupID=5593&ItemID=5387&disable=yes

Kommentera

timrå värvar förra frölunda junioren mattias skogs

Redigerad kommentar

Kommentera

AB slår på stort idag. Hela 11 artiklar om gårdagens derbyfight.
Kommentera

Dragan 2k: Wow, hela hundra kronor i vinst. Nu har farbror råd att köpa några burkar av det dyrare hundmatsmärket till en ren festmiddag.
Kommentera

Dragan 2k: Hehe nä jag tänkte bara på att dom enda man brukar se som vinner större summor på triss är just 70+ och dom brukar inte direkt se ut att behöva pengarna.
Kommentera

Olle: Haha. Fan. Du har rätt jag låter lastgammal:-)
Kommentera

Dragan 2k: Grattis till vinsten! Vad är knepet? Är du 70+ och redan stormrik? :)
Kommentera

Dragan 2k: Äntligen vann man ett belopp på Triss som inte enbart gick tillbaks till Svenska Spel i form av nya trisslotter.

Dragan är glad.
Kommentera

Klinth: Fick höra ett rykte om Mikkos skada.
Tydligen skulle Iikka Pikkarainen ha kommit in incognito, tagit på sig Frölundauniform, sminkat sig och tacklat sönder Mikko.
Kommentera

Klinth: Bara att handla, nubben har nog redan börjat ringa runt!
Kommentera

Det går gött nu!

Bäckman skadad

Tömmernes skadad

Mäntymaa skadad

Mäenpää skadad

4 backar borta. Tur vi har J-18 & J-20 juniorer samt Borås att hämta spelare ifrån...

Dessutom: Pebben avstängd som grädde på moset.

Kommentera

« · 1283135