Sannes: Host host.. Bara för att vara ute i extra god tid så tippar jag redan nu. Då vill jag ta resultatet 1-11=) Nej det gör jag inte alls. Chief, it´s all yours. 2-4 låter bättre.
Chief: Äh, tänk vad du ska gräma dig på lördag kväll när det visar sig att du hade fått in resultatet. Fast i och för sig så är du nog igenom väggen in till grannen innan dess, så...
Paddan & Sannes: Stopp och belägg! Nu kan det bli slitningar oss emellan känner jag här! Förtala mig bakom ryggen så där, ni kunde ju åtminstone ha väntat till jag loggade ur för det.
Paddan har i vanlig ordning givetvis helt missuppfattat allt, det var inte 1-11, det var 11-1. Jag yrkar å det bestämdaste på att Sannes omedelbart ändrar i sina rullor! Annars får jag sätta mitt hopp till Linnea...
Ja jäklar du, är hon fortfarande så blyg så hon inte vågar tippa mötena mellan Timrå-Frölunda, stackars tjej. Men jag är så generös, så jag har redan noterat detta resultat på henne...
Paddan: Ugh jag är dock lite brydd över den nattmanglingen VF:arna får, kanske lite nattträning a´la Bayern Munchen. Vi lär få det hett om öronen i nästa match.
Sannes: Jag har hört att Chief är väldigt pigg på att redan få tippa lördagens match. Hon ville tippa Timrå-Frölunda 1-11, men det är hon alldeles för blyg för att själv säga så det får meddelas på detta sätt istället...
först vinner ni mot Leksand när ni inte förtjänar att vinna sedan förlorar ni mot ett lag som ni skall vinna mot och samtidigt hjälpa leksand i Botten men Icket :-)
mok: joo. jag kan hålla med dig på den fronten.. så länge dom slår FBK så är jag jätte nöjd.. idag var väl inte den bästa matchen, men vi kan ju inte vinna alltid, men slår vi inte FBK så vette katten va ja gör..
mattias - 74: Han har stått 2 matcher tidigare denna säsongen och båda 2 har Frölunda vunnit. Nej dom ser som sagt sega ut för tillfället o det kanske tar ut sin rätt nu helt enkelt. Bara dom piskar FBK på torsdag så skiter jag hur det går idag :)
mattias - 74: Absolut inte, hade du sett han spela hade du aldrig sagt det. Visst kan målvakter göra misstag men backarna skall ju ändå finnas framför o rensa. Tror mer på ett segt frölunda o ett taggat dif men får vänta tills imorgon o läsa o se varför det blidde som det blidde :)
Bonuz: Hoppas du får rätt med att ni lyckas med er sedvanliga tempohöjning i 3de perioden. Skulle inte känns bra med DIF bakom oss med i värsta fall endast 1p.
Bonuz: Även om dom nu var ute i Lördags som det handlar om vilket jag tycker dom förtjänar dom är ju inte mer än människor så tror jag säkerligen att dom tog det lugnt eftersom dom har en proffsig inställning.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Goliat är inte omöjlig. Han är en stor klumpeduns som faller jävligt tungt när man lyckas lägga krokben för honom.