Frölunda HC

SHL · 60596 inlägg · 3406 ämnen

DreamTeam 02/03

114954 · » Till forumet

Sv: DreamTeam 02/03
MoK GG: Haha..får väl se vem som drar det längsta strået i år då!:)

danoj: Nej nu börjar det äntligen att draihop sej. Kickoff på fredag oxå. Skall bli sköj detta!

MoK GG: bara 1 vecka 3 dar kvar, kan knappt bärga mig, hohoho!!!

liepins: Jag ger mej aldrig :) i VM ligan vi hade var det ingen som slog mej :)

Mr Y: Ok, Tack :D Hmm.. om det finns någon rolig liga så kan jag väl anmäla mig..

Gizaro: hoppsan blev lite fel det kostar 40 kr att ha med två lag.

Gizaro: Det kostar 40 kr med tv lag.

MoK GG: Vågar du verkligen starta en liga? Jag menar, en pojkspoling som jag kan ju lätt knäcka självförtroendet på en expert som du=))

MoK GG: ingen kuggfråga ;) Men hur mycke kostar det?

Gizaro: Var det en kuggfråga eller? Via SMS betalar du ju vad DreamTeam kostar att vara med i.

Kostar det där Dream team pengar att vara med i eller är det bara en tia för sms reg ?

Email: Underbara priser!!! Mer sådant

OskarB: Karlberg för 150000 är ju ett fynd också =)

MoK GG:

Eller Enström i Modo för 27.500?

Dreamteam e tydligen nere för dom hade satt fel pris på en spelare. Udra jag om det kan vara Erronen i Frölunda som kostade hela 135.000:- :)

Miiklo: SKöj när man går in och skall anmöla sitt lag... mitt under när jag fyller i laget kommer det upp en ruta som säger att DreamTeam drar igång den 24e September.... kul!!

Goa Gubbar kommer starta en egen liga som förra året, återkommer med mer info!

DreamTeam 02/03
Äntligen var det nu dags för DreamTeam att dra i gång. Ni som inte redan har en liga kan la gå med min liga. Jag satsar på att bli den största ligan i hela DreamTeam. Ligan heter DreamTeam 02/03 gå med nu. Ligan heter alltså DreamTeam 02/03 ni är varmt välkomna !

114954 · »