sofia: fan! Jag kan inte gå på hockey förrän i oktober. jag bor 15 mil ifårn gbg, men vi har ett buss bolag som kör till matcherna. nu har jag fått reda p att dom inte börjar köra förän i mitten av Oktober!!! det får bli till att sitta vid radion och lyssna på P4.
Såg ni att Albert svanberg( som hatar VF) tippade Frölunda som etta. den ende som inte verkar ha nått vett i skallen är Lasse Anrell! han tippar VF fyra:(. Ja, ja vi får väl stå upp så Lasse får se vilket lag som é sveriges bästa till våren.
Kom igen nu! På tisdag inleder vi med att krossa Malmö!!!!
gustavoc: det var ju inte bra! Går du på alla matcher annars eller? Japp det blir radio för dig ett tag då. Gött att svanberg tippar VF 1:a!! Nu tar vi guldet!!
Svanberg: "Mitt guldtips är Frölunda som slår Färjestad i finalen. Frölunda har en perfekt mix av rutinerade klasspelare, unga talanger som redan ifjol slog igenom, seriens bästa målvaktspar och en tränare som vet vad som krävs."
liepins: Är du med i Dreamteam då? och har någon liga som jag kan vara med i? Förresten så kan itne jag vinan något eftersom jag bara är 14 år och anmälde mig med mitt namn.. skulle tagit brosan ;)
"hockeyoraklet" lasse anrell är i farten igen, tippar frölunda som 4'a, han är rolig den mannen, kommer ihåg förra året, då tippade han AIK som vinnare av elitserien, och alla vet ju hur det gick för AIK. Ne titta istället på sportspegeln ikväll, där kommer albert svanberg att presentera sitt tips för årets elitserie, där han tippar frölunda som 1'a.