Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Experternas vändning är nära?

« · 440917 Till forumet

Sv: Experternas vändning är nära?
jag tror på 3-1 till frölunda då..
Kommentera

En viss Andreas Jämtin går skadad och spelar således inte imorgon. Han körde tydligen in i sargen innan matchen mot Djurgården igår.

Med andra ord kommer det inte att vara för ofta som en Frölundaspelare sitter utvisad.
Kommentera

Då var det dags för nästa match igen och med mig på läktaren så hoppas jag att det kommer att bli många mål, tycker att 8-2 till Frölunda känns som ett himla bra resultat.
Kommentera

mok: Tja, jag vet inte vad jag ska tro riktigt...

Frölunda - HV71 det blir 4-2
Kommentera

slashpuppie: Ja eftersom du inte skrev vilket lag som skulle vinna och Frölunda är hemmalaget så hajar nog dom flesta 6-1.
Kommentera

Mitt tips för lördagen blir.....6-1... och för er som inte förstår så tippar jag vinst för Frölunda
Kommentera

mok: Precis, men klagade jag för det ? hm,.. det kanske jag gjorde. Men det var för att du förtjänade det i så fall=)
Kommentera

mok: Varje gång jag tippar storseger så blir det en målsnål match. Tippar jag målsnålt då gör Vf 7 el 8 mål. Så nu vet jag inte hur jag ska ha det. Självklart blir det vinst men med hur mycket? Jag satsar på 1-0 men hoppas att det blir en MIF, DIf klassiker ,8-1.
Kommentera

Linnea: Som om du hade så mycket val :)
Kommentera

mok: Jamen tagga ner=) jag ändrade ju eller hur?=)
Kommentera

Linnea: Nej att man aldrig får ha nått i fred ge satan i mitt resultat!
Kommentera

mok: Jamen det var då själve faan. kan man inte få ha nåt ifred=) 5-2, 5-2 och 5-1 har alltså gått... säger 4-1 då. nu tar väl Klinth det bara för att jävlas=)
Kommentera

Linnea: Ack nej oh nej! 5-2 äro mitt tips och denna gången måste det bara gå in!!
Kommentera

Nu slår vi till och tar inga fångar. Det blir 5-1 till Frölunda.
Kommentera

danoj: krig om resultaten=) vi kan ju vara överens om att det blir vinst i alla fall.=)
Kommentera

Linnea:

Gah, nu tog du mitt tips som jag precis postade i matchtips, nåja, jag garderar mig själv då och säger 7-2 ;)
Kommentera

Danne_l: jaha nu norpar han mitt resultat också. kan du inte hitta på nåt själv?!; ) jag får väl kontra med hm.. kanske 5-2?
Kommentera

Experternas vändning är nära?
Nu jävlar!

Ny match, nya förutsättningar men rivaliteten består. Frölunda möter bottenlaget HV 71 i morgon. Haha, det kändes så bra så jag skriver det igen. Frölunda möter bottenlaget HV 71 i morgon.

Inget verkar kunna stoppa Frölunda för närvarande. Enda förlusten efter full tid är hittills mot just HV.

Inga motiveringar mer än att klass slår slask!

Frölunda-HV 71 6-2
Kommentera

« · 440917