Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

Expertpanelen om Färjestad - Frölunda

« · 344938 Till forumet


Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
1:a gången man kände att;
"- Nu är Frölunda storfavoriter till Guldet"
Det var i Karlstad ifjol, omgång 8 var det väl, när vi vann med 2-1. Där satte vi nivån för hela säsongen, siffrorna 2-1 var i klar underkant och det satte Färjestad rejält på plats. Jari slog igenom på allvar med sina 2 mål och Henke storspelade! Så därför, imorgon blir det en repris och pånytt så visar vi villka som är SVERIGES BÄSTA LAG.

Färjestad-Frölunda 1-2

PS. Undrar om inte Jari sätter både denna gången ochså? Bara för att menar jag...
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Danne_L: De vet du kompis!!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Kungen:

Såklart det är Kungen som sitter på de säkra källorna;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Danne_L: Då går jag in o berättar vad det bli för jag gar nämligen säkra källor som säger att det blir en repris på förra mötet,säkra 4-1 till mästarna!!!

Ska bli trevligt att åka upp o ta hand om dom små liven själv :-))))!
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
här inne är man optimister ser jag :) det är ju alltid både kul och, för min del iaf, nervöst och oroligt inför en fbk match.....men frölunda har ju visat att dom kan slå fbk i karlstad så....
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
GuldIndianen: såg att resultatet var taget så jag ändrar mig snabbt till 6-3.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Klinth:

4-4, say no more.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
slashpuppie: Jag åker också med till Karlstad så jag tror att det blir samma spela som förra gången med den enda skillnaden att VF håller ledningen denna gång och gör 5-2.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
danoj: Matchen var idag. Jönfeldt ser tyvärr inte ut som en elitseriemålvakt.

Han spelade dock bra i andra perioden, när Timrå tryckte på och kunde med lite tur tagit ledningen.

Men, min personliga åsikt är att han ser lite darrig ut i vissa situationer, och han kommer nog inte få stå alls i elitserien. Är inte tillräckligt bra.

Men han är ju fortfarande utvecklingsbar, så vem vet vad som händer i framtiden.

Dock så var Jönfeldt iaf bättre än backup:en till Kapanen, Öhrling.
Öhrling släppte som ett soll.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Ok att man vill att man ska släppa in Jöna i mål men knappast väljer man väl att göra det mot Färjestad. Det skulle kunna hända...not.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
slashpuppie:
jag vill oxå se Frölunda vinna och tror därför att frölunda vinner med 5-2
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Eftersom jag ska med till Karlstad så vinner ju Frölunda. Det blir 5-3, till Frölunda då...
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
henkebus:

Hoppas inte Jönfeldt står imorgon, han släppte 4 puckar igår mot Timrå i J-20, som Frölunda förövrigt vann med 7-4.
Henke ska göra det han gjorde mot SSK senast, hålla nollan och sätta än mer skrupler i skallarna på kaffelirarna.
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Dragan 2k:

Tror Jönfeldt gör debut mot FBK,, Henke kanske är allt för sliten,,

Kan bli tufft borta nu men att tippa FBK seger skulle jag A L D R I G göra,, inte ens om VF åkte dit med P16 laget,,

FBK - VF : 3-4
Kommentera

Sv: Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Klinth: Låter bra det. Jag är även jag optimistiks och slänger till med 2-4. Förtydligar också att Frölunda gör 4 av målen och Färjestad enbart 2.
Kommentera

Expertpanelen om Färjestad - Frölunda
Ahhhh!!!!!! Äntligen denna underbara kamp mot kaffesumpslaget. Go å gla, kexchokla..... URK!

Bortamatch, inte längre ett aber för VF. I Karlstad trivs man ju dessutom, obesegrade där i ett antal (5?) matcher i rad om jag inte är helt ute och cyklar..... Vilket skulle förvåna mig kraftigt, jag äger ju ingen cykel.... Henke är ju dessutom på väg att bli frisk, så nu kanske han kan bli ännu lite svettigare i mål.... Mål produceras ju oxå.... Bra!!!

Däremot gäller det ju att stoppa Pelle, han är ju lite väl äcklig på att näta nu, ett litet utropstecken där kära tippare!

Mitt experttips: FBK - VF 2-3
Kommentera

« · 344938