Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

Expertpanelen om HV 71 - Frölunda

« · 313507 Till forumet

Sv: Expertpanelen om HV 71 - Frölunda
Klinth: Jag tror faktiskt att det kan bli många mål idag. Har sett att de flesta tippar VF förlust mot Hv idag på Tippa matchen. Men dit vill inte jag gå. Jag säger 5-1 till VF idag. Liv har en sopedag och tappar allt.
Kommentera

GuldIndianen: I dagsläget är det Jag, MoK, Dragan 2k och Danne L. Den/de som kan visa upp 10 korrekta gissade slutresultat i rad kommer att beviljas en hedersam plats bland oss experter.... En kul grej som vi kör hårt med ;-)
Kommentera

slashpuppie: Nä det blir målsnålt. (tror jag). Liv är ju i kanonform, och jag hoppas att Henke med hjälp av backarna kan hålla nere siffrorna åt det hållet. Hoppas innerligt på 1-2, som är mitt "experttips" men är innerst innne livrädd för att det blir en förlust, tyvärr... Hoppas verkligen att den känslan är grymt felaktig.....
Kommentera

Klinth: Vilka är med i expertpanelen då?
Kommentera

Klinth: i see, då skippar vi 5-3 då, för jag tror inte frölunda kan smälla in så många mål idag :-/.....
Kommentera

slashpuppie: Man fåt ju tro på samma slutresultat, om man nu inte är med i expertpanelen förstås ;-)
Kommentera

slashpuppie: fasiken, det hade ju Dragan redan :(.....tar väl 5-3 då, fast jag tror inte riktigt på det......
Kommentera

Vf Chefen: Jag får väl köra på med 4-2 då och ett garderingstips...hmm...det får bli 3-2 då :)
Kommentera

Dragan 2k: Aspirant tips. 4-3 till VF. Motivering? Nej.
Kommentera

Klinth: Suck. Snacka om svårtippat. Mewn jag är optimistisk: 2-3. Mål i öppen bur av Steen.
Kommentera

Klinth: Jag kommer med 3-3, Hv vinner på straffar då Liv verkar hetare än Lunkan.
Kommentera

Expertpanelen om HV 71 - Frölunda
Detta är onekligen en svår nöt att knäcka, men trots det snöpliga slutet i matchen mot Malmö har Frölunda visat på bra spel även på bortais. HV 71 är nu ett bra lag och dessutom verkar ju Liv vara i slag ordentligt. Det blir ett tippat resultat som färgas ordentligt av mitt stora Frölundahjärta: HV 71 - VF: 1-2
Kommentera

« · 313507