Klinth: Jag tror faktiskt att det kan bli många mål idag. Har sett att de flesta tippar VF förlust mot Hv idag på Tippa matchen. Men dit vill inte jag gå. Jag säger 5-1 till VF idag. Liv har en sopedag och tappar allt.
GuldIndianen: I dagsläget är det Jag, MoK, Dragan 2k och Danne L. Den/de som kan visa upp 10 korrekta gissade slutresultat i rad kommer att beviljas en hedersam plats bland oss experter.... En kul grej som vi kör hårt med ;-)
slashpuppie: Nä det blir målsnålt. (tror jag). Liv är ju i kanonform, och jag hoppas att Henke med hjälp av backarna kan hålla nere siffrorna åt det hållet. Hoppas innerligt på 1-2, som är mitt "experttips" men är innerst innne livrädd för att det blir en förlust, tyvärr... Hoppas verkligen att den känslan är grymt felaktig.....
Detta är onekligen en svår nöt att knäcka, men trots det snöpliga slutet i matchen mot Malmö har Frölunda visat på bra spel även på bortais. HV 71 är nu ett bra lag och dessutom verkar ju Liv vara i slag ordentligt. Det blir ett tippat resultat som färgas ordentligt av mitt stora Frölundahjärta: HV 71 - VF: 1-2