Sannes: Nu gör jag ett gästinhopp i expertpanelen(ojoj en FBKare förorenar). Jag tror att VF kommer att vara "skapligt" sugna på att dänga till malmö, därför tippar jag 5-1 till frölunda(målet ni släpper in beror på en GROV miss)
MoK: Ja, det måste bästan vara något åt det hållet. Vore kul om försvaret kunde ta i lite mer. De ser smått loja ut under vissa sekvenser tycker jag. Men det kan ju vara pga serielunken oxå....
Det räcker egentligen med att skriva hemmamatch. SCANDINAVIUM. Segern är redan klar, 3 poäng bärgade.
Om man vill ha lite mer kött på benen så kan jag säga så här: Hämnden är ljuv. Malmö har snott VF på för många poäng nere i Malmö, så nu skall skalpen tas, fjädrarna plockas och "rödhöken" serveras på silverfat.
Danne_L visade hur man tippar förra gången, naturligtvis i egenskap av experttippare så jag vill än en gång passa på att gratulera honom till denna eminenta insat. MoK är fortfarande våran interna herre på täppan med sina 2 rätt. Själv ligger jag på 0 rätt tätt följd av Dragan 2k...... Öhhh.... Just så!
Så, mitt tippade resultat då: Frölunda - Malmö 5-2
Satsa en selma och bli om inte rik så åtminstonde lite rikare....
Nu gör jag ett gästinhopp i expertpanelen(ojoj en FBKare förorenar).
Jag tror att VF kommer att vara "skapligt" sugna på att dänga till malmö, därför tippar jag 5-1 till frölunda(målet ni släpper in beror på en GROV miss)