Sannes: Men expertpanelen utnämnde ju sig själva innan vi gick med på att utmana dom.Visst gick vi med på att utmana dom men regeln om att dom skulle ha förtur på resultaten var faktiskt inte med från början när vi utmanade dom.
Om "expertpanelen" verkligen vill ha en riktig utmaning så borde dom ju inte ha några såna fördelar, det säger ju sig själv. Är faktiskt riktigt fegt.
millis: Varför vara ödmjuk när du inte kan hantera förlusten med hedern i behåll utan grinar över taskiga regler. Dom dög ju från start men duger inte när ni fått stryk.
slashpuppie: Men litegrann får vi ju skylla oss själva eftersom vi gick med på att utmana dom, hade vi inte gjort det så hade det ju inte funnits någon expertpanel, eller?!
Danne_L: Den detaljen har jag också missat av någon anledning. Men fortsätter vi efter jul så måste reglerna ändras är trött på att vi "utmanare" ska köras över av den så kallade "expertpanelen" hela tiden.
Danne_L: Ja den lilla detaljen har gått mig förbi. Men jag förutsätter att det kommer en fortsättning efter jul, eller är ni rädda att tappa stinget?; )
Danne_L: Vaddå NI bestämma om den ska gå vidare? Vågar ni inte fortsätta eller? Det ända som är värre än en dålig förlorare är en dålig vinnare, tänk på det.
Jo men grejen är ju den att tävlingen pågår fram till Jul, missat den lilla detaljen? Sen skall vi bestämma huruvida tävlingen fortsätter, vi fortsätter gärna då det är så förbannat enkelt att vinna;)
Dragan 2k: Ointagliga 6-0 inför juuppehållet och Mangan efterlyser nya regler inför omstarten. Men nu e vi ju obestridd expertpanel efter detta :) We are untouchable!
mangan: Man tackar. Hehe. Vissa säger säkert "Äntligen satte han den". Personligen visste man att det skulle komma men det är klart att svackan varit påtaglig.
Detta är ingen rolig grej experterna har gjort det till blodigt allvar.