Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Expertpanelen. Vi är vad vi heter..

« · 849484 Till forumet

Sv: Expertpanelen. Vi är vad vi heter..
Linnea: Detta var lååångt innan man blev eminent medlem i expertpanelen numera närmar jag mej icke en kina restaurang.
Kommentera

mok: Kinamat? Men herregud Matz, har du inte lärt dig nåt? I Expertpanelen befattar vi oss bara med "riktig" mat; ) Hör efter med Dragan, min partner in crime. Han har garanteratkvar menyn på vår senaste 12-rätters.
Kommentera

Dragan 2k: vengaboys funkar men Leila K.... o nej herre gud så fel det kan bli med detta människan är inblandad. Glömmer aldrig när jag stötte på henne. Full som ett as, yrandes, störig o trodde hon ägde Kina restaurangen hon besökte. Jag flydde fort med mina lådor med ris o tillbehör.
Kommentera

Linnea: Good call. Lite fin och härlig semester. Ibiza. Av någon konstig anledning kommer jag alltid att tänka på Leila K och Vengaboys när jag hör det ordet. Och din plan för den  kvällen gillar jag. Tillställningen är av absolut högsta klass och fylld av finess och flärd.

På tal om något helt annat så känns det bra att man slipper detta förhatliga slutspel. Nu kan man i stället ladda upp i lugn och ro och utan stress inför premiären nästa säsong mot HV.
Kommentera

Dragan 2k: Dragan min vän, du behöver inte oroa dig. Jag har chartrat ett plan till kvällen, destination Ibiza. Smörslungad hummer och en väl kyld Dompa från -57. Det kallar jag flygplansmat. Bad dem slänga fram några lådor av de där kubanska cigarrerna du tycker om med.
Kommentera

Dragan 2k: Inhandlat kött från Lidl, nänä, äkta roadkills menar du väl... och där nere betyder det väl överkörda torskar, koljor och sjöborrar.
Kommentera

Paddan: Haha. Ja du. Dragan i förorten. Där drog jag på smilbanden men kände även en obehaglig känsla. Tänk så livet kunde sett ut om det hade varit en verklighet. Krydda det med åka kommunalt också och stå grilla inhandlat kött från Lidl. Oooh. Jag svettas bara vid tanken.:-)
Kommentera

Dragan 2k: Ja vad kan jag säga? Du smittar.
Kommentera

Dragan 2k: Aha, du fick alltså agera pannbiffsvändare på något grillparty ute i förorten en regnig sommardag. Stackars dig. Eller som man säger i Äpplet, "It´s a rotten job, but you just know that Dragan has to keep doing it for a long long time!"
Kommentera

Linnea: Så mycket visdom i en och samma person. Trodde inte det var möjligt.
Kommentera

Paddan: Dragan behöver inte ansöka om något. Dragan är Dragan.
Kommentera

Linnea: Damn straight woman.

Det var hur länge sedan som helst man var i Äpplet hos The Didman som vi som känner honom kallar honom.
Kommentera

Linnea: Har han också ansökt om medlemsskap i det där gänget för personer med en spännande och motorburen livsstil, MC Donald´s eller vad de nu hette.
Kommentera

Expertpanelen. Vi är vad vi heter..
Det har vi ju nu bevisat. Vi vill givetvis inte slå oss på bröstet alltför mycket, ödmjukhet är en dygd även i våra kretsar.

Med det sagt tycker vi att vi förtjänar en liten symbolisk gest för att understryka vår storhet. Partaj hos P. Diddy i New York, tycker vi låter rimligt. Och det är inget förslag, det är ett krav som vi givetvis framför på det allra ödmjukaste sätt vi kan.

MC Dragan har för övrigt redan inhandlat en vit päls, och guldkäpp med bling-bling.

Vi väntar...
Kommentera

« · 849484