Expertpanelens tipsväg till SM-guldet

« · 336384 Till forumet

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
millis:

Connys ord är lag, bara att hålla med honom.
Kommentera

Linnea:
Kan bara hålla med. Men ibland känns det som att man inte tar problemet på allvar, typ, pratar man inte om det så finns det inte. Som Conny sa igår:

"Tar vi en poäng i snitt borta och vinner alla hemma så blir det ändå 100 poäng och det bör räcka.Sen får vi göra som i fjol och börja vinna på bortaplan i slutspelet"

Tycker inte att man kan resonera så..man måste ju se till att satsa lika mycket borta som hemma. Imorrn vill jag se ett laddat Frölunda som vill satsa f*n så mycket mer än innan.
Kommentera

millis: Så sant som det var sagt, men försiktighet har aldrig varit min stil; ) Men då får de allt se till att börja spela lite tidigare än sista fem..
Kommentera

Linnea: Jag kallar det en försiktig optimism =) Men 5-1 skulle jag inte skada det heller, men viktigast är ju ändå en vinst iaf =)
Kommentera

millis: Kallar du det optimism? nej, nej.. 5-1 minst=)
Kommentera

Danne_L:
Som utmanare får jag väl också lägga ett tips: 3-1 till Frölunda. Man måste vara optimistiskt.
Kommentera

Dragan 2k:

Jag går ut stenhårt och säger 4-0 till våra guldhjältar. Segern på bortaplan skall komma nu, dessutom ska vi nolla dem!
Kommentera

Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Ok. Nu väntar en tuff bortafight i Leksand. Ett Leksand som blivit nollade på hemmaplan två gånger i rad. Men vi i expertpanelen är alltid lika entusiastiska och optimistiska i våra tips...och inte för den skullen orealistiska.

Dragan går först ut med en vågad gissning: 4-2 till Frölunda. Resten av panelen följer efter inom kort....
Kommentera

« · 336384