millis: Ja det är nästan värt det bara för den sakens skull=) Men jag menar, nån gång under säsongen måste det ju bli ett riktigt målkalas. varför inte idag?=)
Danne_L: Jag är fortfarande extremt imponerad av 1-7 tipset. Alltid friskt med optimstiska tips och då menar jag verkligen optimistiska tips. Men chansen att det går in är faktiskt 25%. VI är ju fyra i expertpanelen och varje medlemstips har lika stor chans att gå in...
Dags att bli sådär logisk som bara jag kan vara. Efter 1-7 ikväll åker grabbarna hem och förbereder inför det lätta träningspasset imorgon kväll. Gröt, vila och en liten jäkel ikväll är allt som behövs.
Tusan Klinth. Här går det undan med tippningen. Den stora frågan är kommer sexan och sjuan i mästerskapstippningen och hur länge måste detta fortsätta innan vi kan titulera oss "Rulers of the World"?
Redan dax att tippa nästa match eftersom vi i Expertpanelen måste lägga våra "veto"bud minst 24 timmar före nedsläpp och matchen mot Färjestad som bekant spelas redan på onsdag.
Nu hinner man ju inte analysera senaste omgångens matcher inför detta bud, man vet heller ingenting om eventuella skadeproblem, avstängningar eller liknande. Trots detta tror jag på en hård kamp, en kamp där båda lagen kommer att få slita ont för att ta poäng. Färjestad vill ge igen för det "förlorade" guldet och den förnedrande finalen. Frölunda vill visa att det inte var någon tillfällighet, att de är lag nr.1 i Svensk ishockey.