Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Final 6 Färjestad - Frölunda

« · 707909 Till forumet

Sv: Final 6 Färjestad - Frölunda
FreddanVF: Men snälla nån det är väl inte barnramsor och barnvisor som kommer från missnöjda VF supportrar. Flaskkastning har vi sett förut i Borgen. Kollektivt hot om stryk efter matchen. Ledins påhopp på säsongskortsinnehavaren är i jämförelse rena barnleken.
mok: Precis det är inte avgjort än därför är det oerhört fel att lägga sig ner och gråta eller dricka champange i förtid. Man ångrar sig bittert
Kommentera

piff: Chans på guld har dom ju ännu liksom.
Kommentera

Färjestad tar det. Frölunda kommer förlora stort i sista matchen uppe i Karlstad. Men jag är ändå nöjd. Jag tycker vi har gjort en bättre säsong än jag trodde var möjligt. Bara att gratulera FBK till att dom bytte tränare. Nästa år kommer ju gristränaren troligen dit.

Tråkigt att Högardh och Esbjörs blev skadade. Hade varit kul å se vad vi hade presterat med alla på isen mot FBK. Men sån är hockeyn. Jag är ingen dålig förlorare. Däremot är FBK dåliga vinnare som hånar Salo efter varje mål.

Sjukt lågt. Det svärtar ner att dom vinner. Sättet dom vinner på. Ledins tjafs. Hånet. Och så undrar dom varför hela Sverige hatar FBK? haha...
Kommentera

Final 6 Färjestad - Frölunda
Nu gäller det!
Silver eller chans på guld?
Orkar Frölunda stå emot i Karlstad? Orkar de spela på sina tre kedjor samtidigt som FBK matchar alla fyra?
Hoppas innerligt att de klarar det men hjärnan säger annat.....
Kommentera

« · 707909